Ik verwacht aankomende woensdag mijn menstruatie. Sinds vandaag ben ik met vlagen een klein beetje misselijk. Is het mogelijk dat dit van een beginnende zwangerschap nu kan komen?
Als de klachten van een zwangerschap komen zou je reeds een test kunnen doen en zou die positief moeten zijn. Succes
Zou misschien kunnen, maar kan helaas ook een reactie op stijgend progesteron zijn. Echt misselijk van een zwangerschap begint meestal pas met 5-6 weken en dan weet je al dat je zwanger bent.
Hoi Lindy92, Het kan zeker. Mijn NOD is ook woensdag, heb eergisteren positief getest en was vandaag wat misselijk. Ik heb dat wel elke maand een beetje, maar vandaag toch iets feller precies. Was ook niet lang, kwartiertje-half uurtje. Maar ik denk ook dat zodra je je misselijk voelt, je test wel (licht) positief zou moeten zijn. Chapeau dat je kan wachten met testen als je een voorgevoel hebt!! Succes!!!
Dit kan zeker! Ruim een week voor mijn geplande menstruatie was ik al misselijk. Eerder weeig, dat tegen misselijk aanhangende gevoel. Ik wilde ook niet testen, kon/wilde het niet geloven. Maar het was echt raak.
Ik ben op zaterdag begonnen met spugen, maandag negatieve test gehad. Woensdag een positieve test, nod was donderdag. Eerder getest omdat ik die misselijkheid niet herkende. Ik dacht dat ik gewoon griep had, mijn man was die week thuis gebleven van zijn werk omdat hij ziek was. Dus mijn gedachte was "jak, nou heb ik het ook". Aangenaam verrast toen de test die woensdag toch positief was
Het kan zeker, ik was bij de keren dat ik zwanger was ook al misselijk voor NOD. Echter heb ik het ook als ik niet zwanger ben, dus kan komt het van het progesteron hormoon. Het kan dus alle kanten op.