Hallo dames.. Ik zit inmiddels op 5/6 dpo en ik heb de afgelopen dagen last van licht bruinige afscheiding... Het varieert van heel donkergeel/licht bruin tot bruin.. Het wordt vooral bruin als ik bij m'n baarmoedermond voel of heb gevoeld, alsof er iets bloed. Ik heb na het gezellig maken met mijn man op de avond van de eisprong even flink wat bloed gehad meteen erna.. Nu weet ik niet goed wat ik hier van moet denken... Iemand advies?
He Xuona, Heb je dit al sinds de eerste dag van je dpo? In dat geval zou het misschien een ovulatie bloeding geweest kunnen zijn. Die bloeding komt namelijk om de dag van de eisprong. Als het later is gekomen dan zou het misschien eerder een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.. Bloed het op dit moment nog steeds, of is het inmiddels gestopt?
Hoi Xuona, Ik heb dit nu al 3 cyclussen (8 cyclussen dus niet gehad). Begint op 5 dpo en houdt een paar dagen aan. Volgens mijn gyn kan dit weleens gebeuren en betekent het (bij mij, dus zegt niets over wel-niet zwanger) niets. Ik hoop dat het bij jou duidt op een innestelingsbloeding