Licht bruine afscheiding, net zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sophie28, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    He sophie,

Ik ben nu zelf bijna 10 weken en heb al sinds de 5,5 week bruinverlies. Zowat elke dag. Soms wel wat meer of minder maar het is wel dagelijks aanwezig. Ik maakte me zelf ook ontzettende zorgen dus heb met 5 weken en 6 dagen en met precies 7 weken een echo gehad. Dit omdat ik zelf 2 eerdere miskramen heb gehad. Maar wat bleek, de beeb bleek prima te groeien en niks aan de hand. Heeft waarschijnlijk met innesteling te maken en dat hij een plaatsje zoekt in mn baarmoeder. De verloskundige weet dat ik me zorgen maak en mag dus voor alles bellen zei ze. Ik heb woensdag weer een echo.:)

Natuurlijk is bij iedereen een zwangerschap anders maar denk aub niet meteen het ergste. Weet dat dit heeeeeel moeilijk is uit eigen ervaring. Ik heb het zelf nu nog soms, dat ik me even erg onzeker voel. Maar heb me er maar bij neergelegd dat het bruinverlies er bij deze zwangerschap gewoon bijhoort. (ben stiekem wel blij als ik woensdag toch een kloppend hartje zie :D )

Als je je echt teveel zorgen maakt gwn de vk bellen hoor en vragen om een echo, meestal doen ze dat wel. Teveel stress is ook niet goed ;)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb het bij de tweede gehad met 5 weken, 4 dagen roze en bruin verlies. Bij deze met 7 weken door moeilijke ontlasting en dit heb ik tot 9 weken gehad.
    Bij beide extra echo's maar het was gelukkig steeds goed.
    Hopelijk is het bij jou ook "gewoon" goed meid, is niet leuk die onzekerheid.

3. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag de hele dag niets tot einde middag ik lag op de bank en opeens een schuit bloed, niet donker maar bloed met vocht en slijm. Daarna helemaal niks meer, daarvoor wel 2 x geniest maar of dat nou kan?

Vk gebeld en krijg as vrijdag echo eerder kan ze t niet beoordelen.

Morgen werken ben zo bang dat t dan op mn werk alsnog misgaat!

Deel Deze Pagina