Licht bruine afscheiding, sympthomen weg 5,5 wk zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mama to be88, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hallo,

Ik ben vandaag 5,5 wk zwanger en heb een beetje last van geel/lichtbruin bloed verlies.. Ook zijn me symphtomen weg nu heb ik afgelopen week de ene dag gevoeligere borsten dan de ander maar maak me erge zorgen.. Al gebeld met vk maar die konden niet veel betekenen.. Herkent iemand dit?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik herken het wel maar het zegt niks.
    Worden je testen wel donkerder?
    Hier twee keer bloedverlies gehad en een gezonde baby.
    Nu ook weer wat bloedverlies gehad.
    Symptomen zeggen niet zoveel.
    Het enige wat je kunt doen is afwachten helaas...

3. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Vanmorgen zijn ze van moeder voor moeders langs geweest en kwam wel weer een dikke posi test uit.. Toch maak ik me erge zorgen klinkt stom maar voel al vanaf het begin dat het mischien wel mis kan gaan.. Mischien ook omdat ik het nog niet geloof geen idee.. Het is ook nog maar heel lichf bruin/gelig.. Hopelijk zegt het niks maar omdat ik uitgerekent vandaag ook weinif kwaaltjes heb word ik gek van onzekerheid!!

4. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Ondertussen paar druppels rood verloren nu weer bruin.. Gevoelige borsten zijn nog steeds weg .. Pff wat een onzekerheid dit!!

5. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

Jul 17, 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Hey meid, ik herken het wel hoor... die onzekerheid. Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en gister avond ineens oud bloed... Na wat speurwerk op internet blijkt dat heel normaal te zijn, zolang je geen erge kramp krijgt is het goed. Verder heb ik behalve vermoeidheid helemaal geen kwaaltjes. Gister schrok ik me rot maar het enige wat je kan doen is afwachten.

Succes meid en probeer gewoon te genieten!

6. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hoi giegel,

Jaa ik lees van alles.. Ook de niet posi verhalen.. Ik ga maar van het ergste uit.. Heb maandag een echo mocht ik het weekend normaal doorkomen zie ik maandag wel hoe en wat. Ik ben ook moe en vreselijk misselijk op het moment maarja denk dat weer mischien is dat wel van de stress. Aagh ik laat het op me afkomen!

7. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    ey hier ook 1 met bruinverlies! al 3 dagen bruinverlies, begon met beetje rood en is nu alleen bruin, te weinig nog voor n mk, en geen buikpijnen..
    het enige wat we kunnen doen is afwachten...
    fijn dat je maandag een echo hebt! kun je toch even koekeloeren!

8. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Jaa ik heb hetzelfde! Had ook een klein beetje bloed met afvegen alleen.. Nu alleen met afvegen lichtbruin.. omdat de gevoeligheid in mijn borsten ook verdwenen is maak k me het meest zorgen maar goed.. Wachten het af!

9. Ior

Ior Niet meer actief

Hey, ook hier bruin verlies. En last van de onderrug. Dit maakt je best onzeker he? Ik hoop zo dat er bij ons allemaal niets aan de hand is.

10. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

Sep 20, 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik heb de ervaring bij mijn mk dat ik echt erge ongi klachten had "onderkant van mijn buik" ik ik had wel echt wel helder bloed!!

ik ben toen gwn naar spoed gereden!

11. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Jaa super onzeker! Kwaaltjes zijn er weer maar nog bruinige bij afvegen.. Btje gevoelig gevoel in onderbuik pff!

12. Ior

Ior Niet meer actief

als het geen helder bloed is met hevige krampen in de buik, is het goed.

13. Ior

Ior Niet meer actief

hoe is het nu?
    Hier is bruin weer weg gelukkig. :) daar ben Ik wel Heel erg blij om.

14. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hoi jaa nog heel licht bruin met afvegen.. Sympthomen zijn weer duidelijk terug hele dag kotsmisselijk bleehh hopelijk het bruine snel weg maandag een echo! Hou je op de hoogte!

Liefs

15. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

Sep 17, 2012
    144
    0
    0
    Hey dames,

Wat "fijn" om te horen dat ik niet de enige ben, vannacht een paar druppels helder bloed gehad, en vandaag hele dag een beetje bruinig bij afvegen.
    VK spoedlijn gebeld, moet afwachten....
    25 oktober pas eerste echo... duurt nog wel heeel lang met deze onzekerheid.
    Hoop dat het allemaal goed komt met iedereen. Zou graag op de hoogte blijven!

16. Ior

Ior Niet meer actief

@mama to be88, succes vandaag. Hoop dat je een hele mooie echo krijgt. :)
    hier is bruin weer terug. :( baal d'r een beetje van. Moet nog een week wachten op een echo.

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Akelig is dat he? Ik heb het vanaf het begin tot vorige week gehad. Roze, lichtbruin, gelig, en zelfs een paar druppels bloed. Elke keer weer helemaal ongerust en 100x naar de wc gaan om te kijken of het erger of minder werd.....Ik heb ook een paar keer de vk gebeld, maar die kunnen alleen adviseren om het goed in de gaten te houden en te bellen als het erger wordt. Symptomen kwamen en gingen, de ene dag hartstikke moe, misselijk, pijnlijke borsten en de dag erna voelde ik me prima. Weer ongerust natuurlijk.
    Afgelopen week opeens helemaal geen gekleurde afscheiding gehad en afgelopen vrijdag een echo met een kloppend hartje!!
    Ik hoop dat ik nu wat meer kan genieten.

18. Ior

Ior Niet meer actief

@lotje wat fijn dat je dan wel een goeie echo hebt. :) gefeliciteerd.
    Ik had 5 september het eerste bruin. Toen dacht Ik, misschien word Ik wel ongi. Hihi. Niets meer gezien en niet meer aan gedacht. 21 sept weer bruin. 3 dagen. 27sept positieve test (zie album) en vanaf toen steeds een beetje bruin, en soms niets. Vind het wel erg spannend.

19. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hello,

Zojuist echo gehad ik zou 6 wk en 3 dgn moeten zijn maar liep iets achter wel een kloppend hartje alleen klopte het hartje nog traag maar dat paste wel bij de grote nu.. Nog steeds onzeker dus! Moet over 2 weken weer hopelijk ziet het er dan beter uit want weet nu ff niet meer hoe en wat ik moet denken..

20. Ior

Ior Niet meer actief

oh nog spannend dus. Jemig. Ik hoop voor leve het allemaal goed komt.

Share This Page