zwangerschapskwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mothertobe1, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Dames,

Ik ben erg benieuwd of dit jullie bekend voor komt.
    Elke ochtend ben ik super misselijk en moet ik wat eten.. Mijn broek kan niet te strak om mijn buik zitten want dan heb ik het gevoel dat ik nog misselijker word en dat ik elk moment kan overgeven..

Ik loop dus de hele dag met mijn broek open...

Heeft iemand tips wat je kan doen tegen misselijkheid? Heb er erg veel last van...

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb er zelf geen last van gehad maar het blijkt dat de huisarts je hier iets tegen kan geven als het echt heel erg is.

Verder in kleine porties eten en genoeg drinken.

Je kan er ook al eens over nadenken om een positiebroek aan te trekken, moest ik ook al om die tijd.
    Zit echt een heel stuk prettiger en niemand die het in principe hoeft te zien (ik weet niet of mensen het al weten natuurlijk).
    Dat haalt ook al een hele druk van je buik weg.

Beterschap ermee! En misschien dat andere dames die er wel ervaring mee hebben je nog andere tips kunnen geven.

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Iets eten vóórdat je opstaat. Verder vaak kleine porties eten, zorgen dat je maag niet leeg is.
    En positiekleding dragen? Lijkt me toch fijner dan met je broek open lopen.

En als je er echt last van houdt idd even langs de ha want die heeft er wel wat tegen.

4. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Bedankt voor jullie reactie.
    Ik ga vandaag even de stad in om positiebroeken aan te schaffen. Ik ga zo ook even de dokter bellen voor iets tegen misselijkheid want dit is echt niet leuk. Soms helpt het wel om iets te eten maar blijft die misselijkheid.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey wat lastig he....het hoort er wel bij natuurlijk, misselijk zijn. Maar als het te erg is idd even naar je ha gaan....

Veel plezier met positiebroeken kopen!

6. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ja heel lastig idd.. ga zo even bellen de ha. Dankjewel!

7. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Wat bij mij de eerste keer wat hielp was vitamine B6. Succes!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En al gebeld?

9. meyerke

meyerke Nieuw lid

7 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Vraagje...
    Ben de laatste maanden een slordige de pil gebruiker. Vorige maand september, door enkele leren mijn pil niet nauwkeurig in te nemen, de laatste week van mijn pilstrip 1vergeten in te nemen, zijn mijn maandstonden iets vroeger doorgebroken dan anders, wat lichtjes dan enkele dagen iets meer..de voorlaatste/laatste dag van mijn menstruatie hebben we sex gehad.(had geen bloedverlies meerdat was de woensdag.telkens is het dan de vrijdag na menstruatie dat ik mijne nieuwe pilstrip terug start..de eerste week van mijn pilstrip heb ik 2 maal na elkaar mijn pil vergeten in te nemen... stom weet ik:( hebben toen ook sex gehad...dat was vorige woensdag, heb sedert eind september toen we sex gehad hebben laatste menstruatie dag, soms licht gevoel in hoofd, iets meer last van hoofdpijn, voelt zich soms moe, soms zo zuuroprispingen, last van de onderbuik, voelt soms iets ploffen/rommelen, last van pijnlijke borsten, jeukende tepels...deze middag had echt honger, beginnen eten en was plots echt voldaan. hebben een zoontje van bijna 4 jaar, en weetr niet meer echt die allereerste tekenen van zwangerschap..toen was ik gestopt met de pil, nu niet. zou graag nog een kindje willen, moest het zo zijn is het zeker welgekomen. hebben toen lang gedaan voor ons 1ste kindje. nu zijn we daar echt niet mee bezig... Ben ik zodanig aan het wegdromen van nog een eventueel zwangerschap dat ik zowat de symptonen opraap:( of zou ik daarwerkelijk zwanger kunnen zijn, de symptonen zijn er in ieder gevaal....
    ben benieuwd tot op het moment dat ik ongesteld moet worden...
    wou dit hier eventjes kwijt, met de man wil ik er nog niet echt over praten...

grtz

10. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Warm water drinken en een beetje zoute crackers :). Het hielp goed bij mijn eerste zwangerschap.

Deel Deze Pagina