Hoi ik ben allang niet meer hier op de site geweest. Maar ik ben benieuwd naar iets. Ik ben namelijk al 1,5 maand overtijd, maar ik ben onregelmatig dus kan niet echt van overtijd spreken. Nu heb ik vandaag licht bruine afscheiding gehad. Klein beetje maar. Lijkt net geel/bruin. Een mx daartussen. In ieder geval licht bruin. Weet iemand wat die afscheiding kan betekenen? Is dit een teken dat mijn ongi eraan komt, of betekent lcht bruine afscheiding iets anders?
Ik heb altijd eerst een paar dagen bruinverlies, dus bij mij duidt dat op een naderde ongi! Kan natuurlijk ook innestelingsbloed zijn, maar je zult het dan wel gauw genoeg weten. Succes!
bij mijn eerste had ik dat ook ,en dat was DE doorslag dat ik zwanger was,en heb nog lang bruinverlies gehad tijdens mijn zwangerschap! maar wat het juist is kan ik je niet zeggen zu meisie! er is hoop dus !
Als je al 1,5 mnd, over tijd bent, kan je gewoon testen hoor! Die zou allang van het schermpje moeten springen . Succes!
Hai allemaal, Ik heb hier ook een vraag over, want ik snap mijn lichaam even niet meer Ik ben al ruim 3 jaar met de pil gestopt. Vorige maand hebben mijn vriend en ik besloten om voor een kindje te gaan Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 30 dagen en kan feitelijk de klok erop gelijk zetten. Maar, zoals jullie ws al kunnen raden, ben ik nu overtijd (4 dagen). Op dag 13 en 15 van mijn cyclus, hebben mijn vriend en ik onbeschermde seks gehad. En nu ben ik dus 4 dagen overtijd. Heb ik nooit eerder gehad (behalve toen ik net met de pil gestopt was). Ik heb wel continu het gevoel dat ik ongesteld moet worden, want mijn onderbuik voelt heel ' trekkerig' aan, alsof het elk moment kan gebeuren. Ook heb ik sinds gisterochtend last van wat lichtbruine afscheiding, net als meisje17jaar . Ik ging er vanuit dat ik dan wel snel ongesteld zou worden (hoewel ik dat nooit heb), maar het zet maar niet door. Verder heb ik geen typische zwangerschapsverschijnselen. Ik ben niet moe (niet meer dan anders ), niet misselijk en heb slechts een klein beetje last van gespannen borsten/tepels. Het grappige is wel dat ik een week voor mijn menstruatie altijd enorme PMS heb (heel moe, emotioneel en chagerijnig) maar nu verbazingwekkend energiek was. Uit nieuwsgierigheid heb ik vanmorgen een test gedaan (Clearblue) maar die was negatief. Kortom, ik snap het niet meer! Beeld ik het me allemaal in (want het lijkt me ook een beetje stug dat ik evt. al zo snel zwanger ben)? Of herkent iemand mijn ' symptomen'? Heb ik misschien te vroeg een test gedaan? Liefs, Lonit
Hoi Lonit, Spannend voor je! Sommige vrouwen reageren wat later op een zwangerschapstest, omdat hun lichaam minder (snel) hcg aanmaakt; dat is het hormoon waar een zwangerschapstest op reageert. Over een tijdje weer een test doen of een bloedtest bij de huisarts kan uitkomst bieden. Het is raar maar waar; ineens kan je cyclus verspringen zodat ie wat langer duurt, maar als je nu nog niet ongesteld bent geworden is de kand wel aannemelijk dat je zwanger bent, hoor. Dat kan heel goed in 1x! Succes! Loving