Wat hebben jullie voor badkleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babywens2011, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoii meiden!

Wat hebben jullie voor badkleding? Ik ben al super lang aan het zoeken naar iets geschikts, maar kan niets vinden. WIl namelijk het liefst een tankini, want in een bikini zie je de strepen op je buik zo goed. Wat dragen jullie?

Groetjes!

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik heb een bikini en een badpak. Het badpak zit fijn, ik gebruik hem voor het babyzwemmen. de bikini zit wel oke, maar hij is zooo lelijk. Ik kon toendertijd geen leuke vinden, dus nu heb ik nog steeds die lelijke bikini voor als we naar het strand gaan ofzo.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    #3 frannie82, 27 jun 2011
    Laatst bewerkt: 27 jun 2011
    Ik heb een mooi badpak van c&a besteld bij wehkamp. Het lijkt een tankini maar zit aan elkaar vast. Het bovenstuk is een halter waar je decollete ook mooi tot zijn recht komt.. Ik ben er erg blij mee en hij staat erg mooi.

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Tord Ohja handig dat je een badpak en een bikini hebt (ook al is de bikini dan wat lelijk ;)) Ik heb nu ook een bikini, maar daar zijn mijn borsten alweer uitgegroeid, gaat nogal hard :p

@Frannie Leuk badpak inderdaad. Lekker fleurig, maar is het een speciaal positiebadpak?

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    ja is wel positie en ik ben nu 35 weken en zou met een gewone niet kunnen die zou opkruipen....!

6. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Tankini v.d Livera!
    Net 2 weekejs naar Frankrijk geweest en hij beviel super goed.
    Zwart met witte stippen....

7. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik heb een tankini van Noppies. Deze zit erg fijn moet ik zeggen.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb met zebra print gewoon een bikini. Vandaag in het zwembad waren een hoop zwangere vrouwen met strepen in bikini. We waren het erover eens dat het gewoom het lekkerste zit en de strepen er nu eenmaal bijhoren :)

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Marieke1983 Inderdaad, dat is ook wel zo ja! En de bikini's kan je natuurlijk ook nog gewoon aan, maar gaat het broekje dan niet te krap zitten?

@Sandra2 Ik ben laatst ook in de livera geweest, maar kon eigenlijk niks vinden. Dan heb je wel een gewone tankini gekocht? Ik vind die nogal kort, zodat mijn buik er nu al onderuit floept.

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier een positietankini van de neckerman. Vind het wel fijn zo'n ding. Mijn normale tankini kan ik nu niet aan omdat die best strak is.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb een zwarte tankini badpak van de prenatal, maar bij babyzwemmen had ik gezien dat ze ook hele leuke hebben bij de wehkamp 20 euro zeiden ze . Maar heb toch niet gekocht omdat ik al 1 had pak heb en voor een paar keer zwemmen dus zonde vond om te kopen

12. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Gewoon een bikini (H&M), maar dan een maatje groter vanwege groeiende b00bies. :D

13. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij V&D laatst een leuke tankini gekocht, geen speciale positieversie maar hij zit wel perfect (voorkant ruimer en langer zodat de buik kan groeien) en was niet zo duur!

14. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Ik had een hele leuke bij de mama enzo weg...en afgeprijst ook nog..hij was nog maar 5,75 hahaha helaas zijn me borsten enorm in cup gestegen..want ik kan geen passende meer vinden...van broekje kan ik nog wel maar 38 a 40 maar van boven kant zit ik op cup h...nou die combie is er niet....althans die heb ik nog niet gevonden...en al helemaal niet voor die aantrekkelijke prijs..

:D

15. Steluta

Steluta Actief lid

25 jun 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een positiebadpak van C&A via Wehkamp besteld. Zit prima en staat goed! Alleen als je een hele grote cupmaat hebt zou het niet gaan denk, ik heb nu D en dat past nog net.

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik droeg en draag gewoon een bikini, en heb daarbij sch*&t aan iedereen :) (in verband met strepen, rolletjes en dergelijke).
    Het zit gewoon het prettigst vind ik.

17. Repelsteeltje

13 dec 2010
    99
    0
    0
    Ik heb een tankini bij de V&D gekocht, gewoon een paar maten groter genomen, met een hipster broekje.
    Beviel goed op vakantie; ik vond het prettig dat mijn buik bedekt was en mijn billen. Voelde me er net wat zekerder in, want ik ben al 9 kg aangekomen (met 26 weken), dus een bikini vond ik niet fijn.

Maar oh wat zal ik blij zijn als ik volgend jaar mijn bikini weer aan kan!

18. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Ik had een hele mooie positie tankini zien liggen in baby 2000. Helaas was die nogal duur (80 euro, voor die paar keer te dragen is dat teveel voor mij...). Dus heb ik een oude bikini uit de kast gehaald en er een leuk bloesje van de zeeman op aangedaan. Bijna tankini, maar net iets langer. En maar 5 euro :cool:
    Even erbij zeggen dat ik bij mijn ouders in het zwembad ga liggen, maar zelfs zo zou ik het durven dragen.

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een badpak van de h&m, strapless en daar heb ik dan zelf een nekband aangemaakt van een andere bikini. Tis wel een maat 44, normaal heb ik 38 maar hij sluit gewoon mooi aan. Mijn buik is nog niet zo gegroeid dus het kan nu nog prima en ik kan er ook nog wat in groeien.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kom je wel eens in Groningen? In de zwanestraat zit een winkeltje waar je wellicht kan slagen.

Deel Deze Pagina