Ik ben naar de wc gegaan en ik zag dat ik licht bruine afscheiding had. Het was meer beige naar licht bruin. Mn man zegt dat ik me niet zo druk moet maken. Wat kan ik doen?? Ik wil me niet ongerust maken, en ik lees van alles op internet! Wie kan me hiermee helpen?? Het is echt heel licht bruin
nee had vorige week zaterdag zware buikgriep heb de hele dag door overgegeven. Kan het daardoor van komen?
Nou, ik denk niet dat het van vorige week zaterdag komt. Mmmm.... Kan natuurlijk van alles zijn meid! Heb je continu verlies of echt maar een heel klein beetje?
Het is tot nu toe ook maar 1 keer voorgekomen, en dat was net op de wc. Normaal is het gewoon wit namelijk
Als je het niet vertrouwd: bel de vk op en vraag of je langs mag komen, omdat je je ongerust maakt. Ga in ieder geval niet piekeren en te veel opzoeken op internet, want dan maak je jezelf helemaal gek met alles wat daar staat! Ik had zelf bruine afscheiding met 6/7 weken zwangerschap en dit bleek een innestelingsbloeding te zijn. Had het ook maar 1 dag, daarna was het weg. Succes!
Het kan zomaar hoor, hoeft niet per se reden te hebben. Ik had het van 5 weken tot 7 weken zwangerschap. Tussendoor zelfs twee keer een avond bloedverlies. Schrok me ook rot, dacht echt dat het mis was. En zie mijn banner!
Ter geruststelling: Ik had het bij deze zwangerschap ook opeens met 11 weken. Beetje rood, daarna beetje bruin. Ook vnl. met afvegen. Helemaal in paniek gezien m'n eerdere miskramen die ook zo begonnen. Echter, er bleek niks aan de hand. Alleen een klein stolseltje in m'n baarmoederhals (buiten baarmoeder dus). Daarna nog twee keer voorgekomen. Nu niks meer aan de hand. Dus het hoeft niet meteen iets te betekenen. Houdt het aan, of wordt het erger, dan zou ik wel even aan de bel trekken. Succes!!!!