Hoi! Vraagje; mijn laatste begon op 21 maart, dat duurde 3 dagen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus (28/29/30), volgens mijn berekeningen zou ik 4 april erg vruchtbaar zijn, dus daarvoor en daarna natuurlijk geklust. Tot mijn verbazing werd ik 2 dagen te "vroeg" ongeteld dus 16 i.p.v. 18 april. Nu zul je denken...dat is toch gewoon?!? Dat vind ik dus niet, normaal gesproken ben ik 5 dagen ongesteld waarvan 3 dagen zeker heftig. Ik heb maar een dag gevloeid ( het was wel helder rood, en met vlagen bruine afscheiding). Dus 17 maart was echt alles weg. S'middags had ik een beetje roze/superlicht rood?/bruine afscheiding en wat witte afscheiding (beetje slierten?!?) sorry voor de details. Ik heb sinds een paar dagen wat steken links onderin mijn onderbuik, en voelt het alsof het rommelt?!?!. Ik voel mij niet echt zwanger, maar voel dat er "wat" is. Het is geen ontpillen, want die tijd heb ik gehad. Herkent iemand dit? Alvast bedankt voor het lezen! XXX Najet Volgens berekening is mijn volgende NOD 12 mei 3e ronde!
Ja, als je test, dan weet je het zeker. En ik wilde ook nog zeggen: een vrouwenlichaam blijft een raar ding. Denk je dat je regelmatig bent, gebeurt er zoiets.... Dus dat kan ook nog, helaas! Maar laten we maar hopen dat je gewoon zwanger bent!!!!!
Najet, ik was deze maand ook maar drie dagen og, waarvan twee noemenswaardig en vanaf dag 8 steekjes, buikpijn en slijmverlies. Toch was mijn eisprong pas op dag 18/19 zonder pijn of slijm. Ik ben ook zeer regelmatig 28/30. Dus misschien is het bij jou ook zo. Gr Amira
ik zou ook een test doen najet. anders is het zo moeilijk om erachter te komen en moet je weer wat weken wachten tot de volgende ongi als die komt. succes!
aangezien je pas 2x je periode hebt gehad en nu de 3e ronde ingaat denk ik dat je periode's gewoon nog niet zo heel regelmatig zijn als je zelf denkt. dat je nu iets minder heftig je periode hebt gehad zegt niet zo heel veel, als je het zeker wilt weten, zit er niks anders op dan er een test tegenaan te gooien, maar staar je er niet blind op meid. heel veel succes de 3e ronde..
Hoi Zoals ik begrepen heb zit je nu in ronde 3 ?? Dan kan het zeker nog met pil te maken hebben. geloof dat het zeker 6 maanden kan duren voordat je weer regelmatig word.( als je dat word kan altijd paar dagen schelen) Had zelf eerst netjes 27 dagen en zit nu op dag 34 (geloof ik) en had ook de eerste keer een hele andere ongi , ook dat helderrood en niet noemenswaaardig veel. Gewoon ff afwachten (weet heeel goed hoe moeilijk) Succes liefs sancho
Normaals bedankt voor jullie reacties. Sancho, ik heb in februari een miskraam gehad, dus het heeft niets met ontpillen te maken toch? Dan zal het eerder door de miskraam komen dat het een beetje ontregelt is . Zo te zien is het bij raak Sancho!? hoop het voor je. heb je al getest? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo mee bezig ben in die zin, dat ik het lekker over mij heen laat komen., en het wachten wel aankan. Wat ik minder vind is dat die controle van regelmaat (28/29/30) er niet meer is wat betreft mijn cyclus, ondanks dat het vrij regelmatig is (ook lekker duidelijk?!? ). Maar goed ik wacht nog even af. Ben benieuwd. Groetjes Najet