hoi hoi, na alle ellende die ik al heb gehad werd er vandaag gekeken of ik inleidbaar was..Niet dus helaas.. Daarbij is tijdens de echo ook gebleken dat unze gup een dwarsligger is..nu wordt er woensdag geprobeerd een uitwendige versie te doen..maar ik hoor hier dus allerlei enge verhalen over.. Je hoort dus nooit dat het met 38 weken nog gedaan wordt vanwege de ruimte die er nog in de buik is.. Is dit wel raadzaam om met 38 nog te laten doen??ik heb overigen s weinig vruchtwater en voor en laagliggende placenta ( net niet voor de uitgang gelukkig).. ik vind het namelij kecht doodeng..2 weken geleden lag ze n og goed maar niet ingedaald en de week erop volgens de vk ook maar de bewegingen zijn hetzelfde gebleven en volgens mij heeft ze kontje voor koppie aangezien..want volgens de gyn moeten bewegingen anders worden als ze draaien.. xxxx
hoi ik zou wel een poging wagen als ik jou was. Bespreek je angsten, het valt vaak reuze mee. En als het kindje met het hoofdje omlaag ligt kan het straks gewoon geboren worden! Succes! Mirjam