Cyclus door miskraam van slag of toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anjamones, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Hoi allemaal,

Ben erg gefrustreerd...
    12 november heb ik een miskraam gehad, mijn baarmoeder was helemaal leeg en hoefde dus niet te wachten voor een volgende poging. Allemaal leuk lief en aardig natuurlijk...

Afgaande op mijn cyclus voordat ik onze zoon kreeg zou ik afgelopen maandag weer ongi moeten worden en dat ben ik dus nog steeds niet, pfff. Wel steeds negatieve testen.

Kan het zijn dat mijn cyclus door de miskraam van slag is? Of kan het zijn dat ik toch zwanger ben nu, maar dat het hcg nog hoog genoeg is om in de urine te zitten?

Ervaringen gevraagd ;)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,

Wat vervelend van je miskraam!
    Het kan inderdaad zijn dat je cyclus na de curretage wat van slag is.
    Helaas zul je moeten afwachten en iedere week even een testje moeten doen om te zien of je zwanger bent.
    Wel kan ik je vertellen dat je na een curretage "extra" vruchtbaar bent omdat je baarmoeder helemaal schoon is gemaakt.

Hier was mijn cyclus 25dg na curretage,en de maand erna weer zwanger.
    Succes met zwanger worden!!

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het kan heel goed door de miskraam komen, kan zijn dat je lijf weer moet herstellen/resetten... Maar inderdaad regelmatig even een testje doen voor alle zekerheid.

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want niks is vervelender dan deze onzekerheid, sterkte!

4. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Ik had mijn miskraam op 14 maart gehad en 15 maart gingen ze kijken of alles weg was en alles was inderdaad weg en moest week later bloedprikken om te kijken of de HCG hormonen uit me lichaam waren. Dit was niet het geval het was juist gestegen.. ik moest dus elke week terug komen en het bleef maar stijgen. Uiteindelijk gingen ze weer binnen kijken omdat ze het raar vonden en ze zagen echt niks zitten en toen weer bloed geprikt en toen was het eindelijk gedaald. Uiteindelijk is pas ergens tussen 1 en 11 mei het HCG hormoon helemaal uit mijn lichaam verdwenen. Het heeft bij mij dus bijna 2 maanden geduurd voordat me lichaam weer normaal was en me cyclus op gang kon komen.

Het kan dus beiden zijn , je kan een test doen en als die positief is zal ik de dokter bellen om bloedtest te vragen want hun kunnen zien hoeveel HCG erin zit.

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wat vervelend van je miskraam!

Je lichaam kan behoorlijk van slag zijn van al die hormoonschommelingen. Bij mij heeft het zo'n 6 weken geduurd voordat ik weer een menstruatie kreeg.

Het is ontzettend frustrerend als het allemaal zolang duurt. Vooral die onzekerheid erbij of je misschien weer opnieuw zwanger bent.

Ik denk dat je deze maand gewon een wat langere cyclus hebt.

Sterkte met wachten.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

12 november heb ik mijn curretage gehad van mijn missed abortion van 10.4 weken.
    Ook nog steeds niet ongi en negatieve testen.
    Volgens mijn gyn kan je cyclus behoorlijk van slag zijn na een miskraam.

Suc6

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Bij mij heeft het zo lang geduurd eer ik weer ging menstrueren dat ze het opgewekt hebben dmv primolut.. Ik was namelijk na 10 weken nog niet ongesteld.

En dat terwijl mijn hcg 2 dagen na de echo ( ook een lege baarmoeder dus geen curretage nodig ) Al uit mijn lijf was.

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    pffff dus het is echt even afwachten...
    blijft moeilijk, hahaha

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    7 november miskraam gehad (Cytotec), 23 november eerste negatieve zwangerschapstest, 7 december ongesteld geworden. Cyclus van 30 dagen dus.
    Succes met het stomme wachten... (heel vervelend)

10. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    vanmorgen weer een test gedaan, ook negatief, inmiddels op dag 33 van de cyclus :( pffff

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuffie voor jouw meis bij een miskraam kan het gemiddeld 6 week duren voor je weer ongi bent. + dat als je het word heftig ongi zijn.
    Sterkte hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    zit nu op week 5, nog een weekje wachten dus... ondertussen blijf ik, naief als ik ben, wel testen of ik misschien toch nog geluk heb :)

dank je marnat :)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    anjamones@ Graag gedaan , testen kan je blijven doen , maar probeer daar niet te veel hoop uit te trekken.
    Ja weet het is lastig maar om teleurstelling te voor komen .
    Je lichaam is een raar ding die mag ons allen graag pesten .
    Weet het maar al te goed , de mijne kan dat erg goed .
    Knuf en denk om je zelf . zorg voor af leiding .

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    En hoe gaat ie nu?

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Nog steeds niet ongi, ben maar begonnen met tempraturen. Kijken hoe mijn cyclus zich daar ontwikkeld. Ben er nu wel uit dat zwanger zijn niet echt mogelijk is, maar word wel moe van de ontwetendheid :(

Deel Deze Pagina