moe rare gevoelens in mijn buik sterke geur draaierig vind veel vies afscheiding,,doorzichtig en wit eerst honger gevoel en als ik eet is het weg
Klinkt allemaal wel 'zwanger', maar je lijf kan je ook behoorlijk voor de gek houden. Waarom denk je dat je niet zwanger bent dan?
uhhmm ik durf het niet te denken ik ben 29 juli gestopt met de pil dus de kans van ontpillen is er meer denk ik... maar mijn man en ik hebben de hele maand om de dag geklust
Ja, het zou van het ontpillen kunnen komen. Maar het kan evengoed zijn dat je gewoon wel zwanger bent. Je moet waarschijnlijk vandaag of morgen ongesteld worden toch? (mijn laatste menstruatie begon ook op 10 oktober, vandaar ) Wacht anders nog een dag of 2 en doe dan een test.
ogh das toevallig marb... maar dez cyclus van 31 aug tot 10 okt is wel heel lang dus weet niet waneer ik ong zou moeten worden
ten eerste hoop ik voor je dat je zwanger bent. Daar gaan we tenslotte allemaal voor. Maar vorige maand dacht ik bijna zeker te weten dat ik zwanger zou zijn. allerlei symptonen. S'ochtends braakneigingen, misselijk moe etc. En toch weer ongesteld geworden! Je weet het nooit zeker tot dat je een test doet en zelfs dan nog ga je twijfelen (heb ik te vroeg gestest of zou het echt waar zijn). Het blijft in de begin periode een heel onzeker gebeuren. Maar ik ga wel voor je duimen hoor! Groetjes, NOD 14 Nov. 28-25-27-25-26-26-?