Wel of niet? Graag reactie!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem19, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Hallo allemaal,

Ik ben bijna 21 jaar en heb een relatie van 5 jaar, waarvan ik 2 jaar nu samenwoon. Ik heb even een vraag. Een paar weken geleden heb ik tijdens het slikken van de pil, de pil een paar keer te laat ingenomen. Ik weet niet meer precies in welke week. Wij zijn niet bewust bezig met zwanger worden, maar mocht ik zwanger worden, dan is het kindje meer dan welkom (het stoppen met de pil vinden we een grote stap, maar ik 'lig er niet wakker van' als ik de pil een keer te laat inneem). Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel..
    Ik ben vorige week vrijdag ongesteld geworden (normaal word ik dat op woensdag of donderdag) t/m zondag, dus heel kort. Ook heb ik weinig bloed verloren in vergelijking met normaal. Ik had er niet echt bij nagedacht, omdat ik wel bloed had verloren.
    Nu heb ik vanochtend seks gehad en nu net (rond 16.00 uur) ga ik naar de wc en heb ik bloed verloren. (Maandag ben ik gewoon weer begonnen met de pil). Bij het afvegen was het roze van kleur. Kan dit iets te maken hebben met een zwangerschap?
    Vinden jullie het de moeite waard om wel even een test te doen? Of is dat helemaal niet relevant in deze situatie?

Ik hoor graag van jullie!

2. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Is er iemand die me advies kan geven?

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja dat kan idd..... Ik zou ff een testje gaan doen meis.

4. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb nu ook met vlagen erg last van mijn onderrug. Ik weet niet of dat ermee te maken kan hebben. Toch maar een testje doen dus.. :)

5. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Ik ben net naar de wc gegaan en bij het afvegen was het bruinig. Kan het ook zijn dat mijn ongesteldheid gewoon niet goed door heeft gezet ofzo? :rolleyes:

6. Girlpowertje18

18 nov 2008
    15
    0
    0
    Ik weet het niet.
    ik heb ook iets raar! haha..
    Rare tijd misschien ?
    ik heb 2 weken geleden blaasontsteking gehad (antibiotica) en ook veel klachten/symptomen van zwangerschap.. maandag laatste pil genomen en vanmorgen kwam ik uit bed, had ik niets. en na het douchen later op de ochtend had ik met het afvegen ook roze daarna bruinverlies..

Ik weet het verder ook niet!
    ik ga ook maar testen...

Succes

7. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Pfff spannend zeg Girlpowertje 18! Zijn jullie wel bezig met zwanger worden of ook niet? 8)
    Tijdens een antibiotica kuur vermindert de werking van de pil, dus misschien dat het daar aan ligt (tenzij je voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt).. :)

Ik vind het ook zo raar dat ik zo'n last van mijn onderrug heb. Dat heb ik meestal alleen voor en tijdens mijn ongesteldheid. Ik vind het 'doodeng' om te testen.. :confused:

Ik heb trouwens een testje via internet besteld. Zag het niet zo zitten om naar de winkel te gaan met de kans er doodleuk een bekende tegen te komen.. :(

8. MyPrecious

Door stress kan je ongie ook uit blijven.
    Zijn zoveel dingen die mee kunnen spelen.
    Hoop snel op duidelijkheid voor jullie beide! Good luck :)

9. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Hee Myprecious,
    Ik moet juist niet ongesteld worden. Dat ben ik vorige week vrijdag t/m zondag geweest. Maar heb dus sinds vandaag ineens roze bloedverlies, wat later veranderde in bruin. Dus ik denk niet dat het met stress te maken heeft..
    Maar bedankt voor je reactie!

10. Girlpowertje18

18 nov 2008
    15
    0
    0
    jaaa het is behoorde spannend!
    en nee, geen voorbehoedsmiddelen gebruikt toen hihi :)

We zijn er niet zoveel mee bezig maar we hopen het allebei wel gewoon! Het zit wel al lang in onze gedachte!

Ik vind het ook zo "eng" om te testen..
    en slim van je dat je test hebt besteld! wantja, tegenwoordig in de winkels weet je het inderdaad maar nooit!

11. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Jeetje spannend hoor Girlpowertje 18! Wanneer ga je testen? Houd je me op de hoogte? ;)

12. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Zijn er ook mensen die denken dat er totaal geen mogelijkheid is dat ik zwanger zou kunnen zijn?
    Ik heb de testen besteld, maar waarschijnlijk worden ze morgen pas bezorgd.
    Ik weet het allemaal niet meer hoor.. :rolleyes:

13. MyPrecious

Oh sorry meis ik haal de laatste dagen alles door elkaar :). Maar ja natuurlijk kun je zwanger zijn. Al is het maar een kleine kans. Je ongie was niet zoals normaal zei je, dus een testje zou ik zeker wel gaan doen he. Hopelijk heb je morgen zekerheid! Ben benieuwd hoor.

14. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Haha, geeft niets MyPrecious! :)
    Ik zie dat je drie dagen overtijd ben, jemig spannend zeg. Nog niks (positief) uit de test gekomen? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
    Ik houd je op de hoogte! 8)

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Waarom slik je de pil dan nog eigenlijk als je hem toch vaak 'vergeet'?
    Dat is jezelf, je partner en je lichaam voor de gek houden.

Het is niet gezond voor je lijf om dan wel de hormonen in te nemen en dan weer niet...
    Zo krijg je dus last van die tussentijdse vage bloedingen.

16. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    Eeeh pardon?
    Ik heb de pil per ongeluk een paar keer te laat ingenomen (vanwege een hectische periode). Dit is toevallig zo gebeurd afgelopen weken (voor het eerst sinds hele lange tijd). Ik slik het vrijwel altijd op tijd, maar mocht het gebeuren dat ik het per ongeluk later slik, dan zit ik niet zwaar in de stress: 'bang' voor een zwangerschap. Dat is wat ik probeer aan te geven.
    Dus ik vind het een beetje overdreven reactie, van dat ik de pil maar niet moet slikken 'als ik het toch vaak vergeet'. Want daar is totaal geen sprake van! :( En helemaal niet van bewust vergeten, hoe je dat met aanhalingstekens aangeeft..

Deel Deze Pagina