Heb al vanaf mijn eisprong wat last van oud bloedverlies. Begon met heel donkerbruin en na een paar dagen werd het lichter en minder. Toen ineens rond de innesteling weer meer en donkerder.... maar ook dat nam af en werd steeds lichter en lichter van kleur..... Dacht er nu eindelijk vanaf te zijn maar vanavond ineens toch weer terug..... Word er erg onzeker van...... verder geen buikpijn (wel wat maar volgens mij is dat bandenpijn) of rood bloed te bekennen....
ja ja heb zeker getest vrijdagavond (en zaterdag en zondag nog eens omdat ik het gewoon niet geloofde)... maar zit nu nog steeds met dat lichte bruinverlies.... morgen mag ik gelukkig naar de huisarts
Dat bruine komt geloof ik zoveel voor athans ik lees het echt heel vaak, mijn zus heeft het ook gehad, en nu heeft een gezonde zoon Maak je maar geen zorgen Ik heb ook sinds mijn eisprong al bruinverlies, gisteren was het heeeel licht net koffie met melk zeg maar hihi. Nu heb ik roze verlies en ik snap het niet hoor mijn NOD is pas 9/1 verder heb ik vandaag ook krampen pfff lijkt net of mijn ongi eraan komt, veel te vroeg natuurlijk wel mooie temp 37.0 hihi! Baarmoeder zit nog dicht heb ik ook al aan zitten voelen hihi. Gisteren zou ik mijn innestelingsdag moeten hebben had gisteren wel van dat rare bruinverlies. Ik heb nog hoop
@muisje: dank je wel... ik hoop dat ik over 8 maanden ook een gezonde kleine in mijn armen mag hebben.... Maar bij alles wat je voelt en anders is denk je.... oei zou het mis gaan... heel stom.... moet ik niet doen... Maar mag morgen naar de huisarts en dan maar even zien.... ook maar eens met VK bellen om alvast een afspraak te maken en misschien kijken of ik wat eerder terecht kan...
Het lijkt alsof het bruine weer zo goed als weg is... en hopelijk blijft het nu ook weg ook... Maar denk dat het een beetje oud bloed van de innesteling geweest is... we wachten gewoon rustig verder... 15 januari mag ik voor de eerste keer naar de VK