hoi, even een vraagje mijn laatste dag van menstruatie was 28 november dat betekend dus dat ik mijn eisprong had rond 13 december ik heb nu dus onveilige sex gehad met mij vriend op 10,11, en 12 december zou ik zwanger kunnen zijn heb net het gevoel dat ik spierpijn heb in de onderbuik hoop het zo hebben in september een miskraam gehad we hebben al een dochtertje van zes maar kan me niet meer herinneren dat ik al zulke kwaaltjes had wie kan mij helpen en had ook al z'n buikpijn.
Dus als ik je goed begrijp is je eisprong 2 dagen geleden geweest? Als je zo vlak voor je eisprong onveilige seks hebt grhad bestaat de kans dat je zwanger zou kunnen zijn. Maar als dat zo zou zijn, heb je daar nu nog geen klachtjes van, het vruchtje is nog niet ingenesteld. Doorgaans duurt dat 5 tot 7 dagen. Soms kan het ook sneller, soms kan het ook langer duren. Maar 2 dagen na je eisprong is wel erg kort. Het enige wat je kan doen is nog een kleine 2 weken afwachten en dan een test doen. Daarbij: weet je zeker dat je 13 december je eisprong had? Heb je die gevoeld of opgespoort met temperaturen of ovulatie testjes? Voor het zelfde geld zijn de kwaaltjes die je nu voelt van een eisprong?
De kwaaltjes kunnen in principe van alles zijn. Maar het is in jouw geval best mogelijk dat je zwanger bent als ik je verhaal zo lees. Ik voelde vanaf de dag na bevruchting al allerlei kwaaltjes, zie mijn topic 'Wie herkent dit??? Onzekerheid, HELP!!!' Ik zit nog voor mijn NOD en heb al vanaf het begin een heleboel zwangerschapsklachten. Maar ik moet zeggen dat ik ook erg gevoelig ben, want ik voel ook altijd mijn eisprong. Dus ja het zou een zwangerschap kunnen zijn, maar het kan ook iets totaal anders zijn. Alleen een test kan zekerheid geven. En ja, het is vreselijk die onzekerheid! Maar je moet toch geduld hebben.
hoi, bedankt voor de info heb nu ook best pijn in rechter onderbuik met uitstraling naar rug heb ik ook wel eens als ik ongesteld moet worden zou ik dan nu eindelijk zwanger kunnen zijn we hopen het zo
ik heb beetje zelfde verhaal. Mijn NOD is 28-12 en ik had rond de 13e/14e mn eisprong volgens de calculator. ik heb vandaag echt een zeurderige rugpijn in mn onderrug dit heb ik normaal alleen als ik ongesteld ben of moet worden (maar dat duurt dus nog 2 weken). gisteren had ik ook een beetje last ervan maar niet zo erg als vandaag. heb ook steekjes en soort spierpijn gevoel in mn liezen zeg maar. ik weet niet of dit wat kan zijn of dat het iets anders is.... voor de zekerheid vanavond nog een keer klussen wij hebben 10-11-12-13 onveilig geklust gisteren niet gedaan en dan vandaag misschien nog is !! spannend spannend haha... maarja misschien houd ons lichaam ons voor de gek
Ehhh eisprong 13 december, het is nu de 15e! Dan kun je dus nog niets voelen daar het vruchtje aarschijnlijk nog bevrucht moet worden (of daar mee bezig is) en zich nog zal moeten innestelen ... Of je ei moet een stuk eerder geweest zijn (en dan nog onveilige seks natuurlijk) uitgaanden van een standaard cyclus zul je toch echt geduld moeten opbrengen tot +/- 28-12.
Het klinkt als je eisprong wat je voelt. Wetenschappelijk gezien kan je idd pas na een dag of 5 op zijn vroegst na de bevruchting wat gaan merken. Het vruchtje gaat zelfs pas hcg aanmaken na innestelling en dat duurt 5 tot 10 dagen na de eisprong. Dus je kan van te voren niet voelen.. Zelf heb ik nooit wat gevoeld van een bevruchting. Alleen vanaf de innestelling ging ik idd allerlei dingen voelen of merken. Ik hoop uiteraard voor jullie dat het raak mag zijn!
goedemorgen dames zo heel erg slecht geslapen vannacht echt veel pijn in onderbuik en rug nu ook bij mijn boven benen, nam een bakkie koffie deze morgen en werd toen zo misselijk dat ik hem heb laten staan. zou het dan echt kunnen dat ik wat zou voelen dat ik zwanger ben wachten duurd zo lang nog een week of twee voor een test was het maar zo ver.
verschrikkelijk he! dat wachten! kan de ha nu ook nog niks zien? anders kan je misschien een afspraak maken? succes met wachten en ik hoop het voor je!
Nee HA kan nu ook nog niets zien, die zal in eerste instantie gewoon een zwangerschapstest doen. Het enige wat je zelf kunt doen is alvast een test doen, wanneer die negatief is zou ik pas over een kleine anderhalve week weer testen... omdat je in principe pas deze week je eisprong hebt gehad.
Je moet niet rekenen met de laatste dag van je menstruatie maar met je eerste dag van je laatste menstruatie. En daar ongeveer 14 dagne bij optellen. Dit geldt alleen maar wanneer je een cyclus hebt van ongeeer 28 dagen. Is je normale cyclus dan trek je 14 dagen af van je cyclusduur en weet je wanneer je ongeveer je eisprong hebt. Dit zijn uiteraard gemiddelden!!!! En we zijn geen van allen gemiddeld.