Koopverslaving

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kalush, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als ik zwanger ben (is al de 2e keer dus heb al hééél wat ervaring ;) ) krijg ik altijd erg de behoefte wat voor de kleine spruit te kopen.
    Toen ik wist dat de eerste een meid was, kocht ik allemaal leuke dingen en mooie kleren. ok al in grotere maten.

Nu weet ik dan we een jongen krijgen en ik kan echt helemaal niks leuks vinden. Kleren vind ik niet mooi, weinig keus en vind het echt niet babyachtig..

Hoe kan dit nou? Of is het alleen leuk winkelen voor een meid?
    Normaal kom ik alleen in de stad, maar zit nu zelfs op internet te zoeken of ik leuke dingen kan vinden.

Hebben jullie dit ook, of ben ik gewoon helemaal kierewiet?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb voor beide al heel wat leuke dingen gezien hoor! Kan niet wachten tot ik los kan ;)

3. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    ik vind dat ze bij de h&m wel hele leuke kleertjes hebben voor jongens. bij de zeeman ook vaker en bij de mexx!

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    De H&M vind ik ook altijd leuk.. maar ik kan daar nu echt niet slagen..
    Het is allemaal bruin en blauw en groen, waar zijn de frisse kleuren gebleven?

Mexx vind ik te duur voor de korte periode dat ze het dragen..

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig heb je ook nog wel eventjes ;)

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Voor mijn gevoel niet, begin nu al te hamsteren.. :p

7. 00Marij

00Marij Actief lid

May 17, 2007
    407
    0
    0
    mijn oplossing.... marktplaats! hahah. daar heb je allemaal mex en ducky beau setjes voor weinig. is wel tweedehands, maar omdat het dure merken zijn blijft het ook echt mooi. en deze merken zijn echt leuk voor jongens! voor meiden blijft het nu eenmaal makkelijker shoppen als voor een jongetje denk ik.

ik vind ook een hoop niet leuk, maar kan via marktplaats toch echt wel leuke dinge nvinden!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    in NL vind ik het ook allemaal minder voor een jongetje (uitzonderingen daar gelaten uiteraard) Ik heb bijna alles gekocht in frankrijk (woont mijn schoonloeder) Veeeeeeeeel mooiere spullen en veeeeeeeeeel beter van kwaliteit..

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind ook dat er weinig leuks is voor jongetjes! :(
    Voor meiden zie ik allemaal leuke dingen, maar voor jongetjes veeeel minder.

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik stap ook even op de fiets.. :(

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Bij C&A en villa happ hebben ze ook hele leuke kleertjes voor jongetjes.

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Ik heb echt heleboel leuke dingen gevonden voor jongetjes, juist babyachtig.....in van die leuke schattige winkeltjes, en in Antwerpen....

Toch leuk voor een zaterdag? om eens naartoe te gaan. Niet op de fiets, maar met de trein?

Succes.

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @kalush: Het meeste wat uit frankrijk komt is van het merk Petit Bateau (voor zover ik weet zit er maar 1 winkel hiervan in NL en dat is den haag) Misschien is dat te doen op de fiets? ;) :) en de rest is van jacadie --> misschien via internet? geen idee maar valt te proberen!
    Succes met zoeken :)

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    ducky beau van de V&D vind ik trouwens ook wel eens leuke spullen hebben!

15. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik koop me een ongeluk :D
    Voor meisjes zijn idd. meer "schattige" dingen, maar voor een jongen mag het allemaal wat stoerder toch ! :D
    De kleinere maatjes kan je beter wat "Baby-achtiger" kopen, maar als zo'n mannetje wat groter word dan mag het best een beetje Baby-af zijn toch hihihi..

Ik heb iig. geen problemen met shoppen, meer met het NIET shoppen hihi :)
    H&M vind ik leuk, slaag zelfs bij de Zeeman, Wibra, Hema etc...

-x-

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had en heb dat nu nog steeds! Als ik voor Joris kleertjes wil kopen vind ik heel veel leuk meidenspul maar heel weinig jongensspul! Ik zei laatst ook al dat je veel meer leuke meisjeskleding vind dan jongenskleding!

Share This Page