raar gevoel in buik bij te weinig eten !

Discussion in 'Zwangerschap' started by sannnniee, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden

als ik niet op tijd eet krijg ik een vreemd gevoel in me buik. ik moet zowat elk uur wat pakken. en als ik dan wat eet is het ook weer wel gelijk goed ! maar dan komt het na een uur ofzo weer terug.
    ik ben allemaal bang dat ik zwangerschapssuiker heb. omdat ik bij eten weer me normaal voel.
    heb met 5 weken nog geprikt op suiker en toen was me suiker helemaal goed zei de huiarts. dus vind het vreemd !

maar hebben meer meiden hier last van?

gr sannniee

2. Niet meer actief

Heey meiss,

ik had en heb er nog steeds last van.
    Ik heb me ook op suiker laten prikken, maar de mijne was wat laag.

Ik weet verder ook niet echt waardoor het komt, maar heb er nog steeds last van.
    Als ik om de 2 uur eet, heb ik ook nergens last van.

-x- Xena

3. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

Jul 25, 2007
    123
    0
    0
    Axel
    ik had er ook last van tot een aantal weken geleden al kon ik wel 4 uur zonder eten daarna ga ik me ook niet lekker voelen en word ik ook echt misselijk nu moet ik ook op tijd eten maar wel normale tijden ;)

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Dat is vrij normaal bij een zwangerschap, hoor dames!
    De groei ed van het kindje kost heel veel energie, dus vraagt je lichaam om meer eten en vaker eten dan voor je zwangerschap.
    Hoeft helemaal neits met suiker te maken te hebben

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik had ook in het begin van mijn zwangerschap constant honger :) Bij mij is dat weer weg gegaan... Dus 't hoort erbij !

-x-

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

Jul 13, 2007
    1,135
    0
    0
    Ik werd in het begin van mijn zwangerschap (tot 13 weken eigenlijk) misselijk als mijn maag leeg was. Dat gaf een zeer vreemd gevoel, en dan moest ik eten, dan ging het beter. Waarschijnlijk is het van jou ook zoiets :)

7. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    ik heb het ook!Word zelfs midden in de nacht wakker dat ik moet eten!

8. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ik moest de eerste weken ook steeds eten. Anders werd ik draaierig, duizelig en misselijk. Ik dacht ook dat het met suikers te maken had maar dat was niet zo en op een gegeven moment was het in 1x over. Nu komt het soms weer terug.

9. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi ladys,

Ik kan me bij jullie aansluiten heb er ook last van, maar ook dat sommige etenswaren me niet lekker vallen, heb bijv. net een glas melk gedronken, voel hem nog steeds rond zwemmen in mijn maag.

Had het bij mijn vorige zwangerschap ook, is heel normaal, hoort erbij helaas :)

Groetjes Evelien

Share This Page