wat een drama die 19 weken sprong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ddebbyy, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEETJE zeg!
    Wat een drama´s hier in huis!
    Het duurt nu al zo´n 2 weken en kwam er gisteren achter dat ze gewoon een sprongetje maakt! (ik eigenlijk wel opgelucht danheeft t tenminste een reden) mijn hemel wat een ellende die sprong!
    Ik was gewoon vanochtend blij dat ik mocht werken dat is toch erg :oops:

Mevrouw slaapt gewoon helemaal niet meer op de dag......met als gevolg dat ik een mega chagerijnig kind heb de hele dag die echt heeeeeeeeelemaal niks wil, niet spelen, niet zitten, niet liggen, niet slapen alleen maar huilen en eten wil ze!
    Eenkennigheid hoort er dus ook bij (heb daar pas een berichtje over geplaatst hier) nu snap ik dus ook waar dat vandaan komt.

Nog iemand die deze sprong zo heftig heeft meegemaakt en hoe lang duurde ie? In het oei ik groei boek staat dat t wel tot de 20 - 22 weken kan duren...ik denk dat ik dan overspannen ben hahahahahaha

Groetjes Debby

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hier gelukkig eigenlijk geen last gehad van de 19 weken sprong en nu is de 26 weken sprong aan de gang maar merk er eigenlijk niks van. Ja af en toe wat onrustiger slapen 's nachts maar verder een heerlijk en vrolijk mannetje.

Maar ik heb de eerdere sprongetjes wel bij hem gemerkt dus weet hoe je je voelt. Het is heel vermoeiend en je weet gewoon niet wat je moet doen, niks is goed!

Hoop voor je dat het snel over is maar 1 nadeel het volgende sprongetje komt er weer vrij snel achteraan :cry:

Maar gewoon positief denken dat het een fase is en dat je dochtertje straks weer veel nieuwe dingen kan!

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Het was hier maar 1 week maar jeetje die week vergeet ik niet snel meer zeg! Succes, ik leef met je mee!

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hier was het 2,5 week, maar dan vooral drama 's nachts. van een meisje dat al sinds ze 6 weken oud was doorsliep, werd ze ineens 3 a 4 keer huilend en schreeuwend wakker! Pff, was doodop na die 2,5 week. Maar doordat ik had gelezen dat het echt door die sprong kon zijn, had ik wel echt de hoop dat het weer over zou gaan. En gelukkig ging dat het ook!

Succes ermee!

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou hier dus idem.....ze slaapt ook al vanaf 5 weken de nachten door...en nu sinds 2 weken is het ook drama.

Ik hoop dat t bij ons ook snel voorbij is en dat ik heel snel mijn lieve meisje weer terug heb :D

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ooowh dat is wel lekker snel over...dus bij jou begon de sprong ook al zo vroeg? Want zie dat jij kindje een dag jonger is als Demi..

Pfff......nou ik vergeet deze 2 weken ook nooit meer denk ik ;)

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij zitten er al 4 weken in. Het einde is in zicht hopelijk.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier lijkt ie net voorbij, (zegt ze voorzichtig, omdat elke keer als ik te positief ben, er weer een terugval volgt :(). Maar ook heftig dus. Thirza is twee weken te laat geboren en er ook nog eens vroeg bij, dus ze is nu 18 weken en we zijn door de sprong heen, maar die heeft wel 3 weken geduurd hier. Je kunt mij dus onderhand opvegen en net nu ik vanavond eens vroeg op bed wilde, belde een vriendin met een probleem en kon ik het natuurlijk niet over m'n hart vrekrijgen om te zeggen dat ik eigenlijk wilde slapen :(
    Maar goed, nog ff hier om m'n hoofd weer op wat anders te zetten en dan ga ik hopen dat Thirza vannacht weer zich pas om 4 uur meldt, want dan kan ik hopelijk een uur of 6 achter elkaar maken, (weet je hoe lang dat geleden is!).
    Dus ja, er zijn er meer die weten hoe heftig het is. Hier kwam ie nadat we ook al weken en weken liepen te modderen vanwege het kiss-syndroom, dus was een erg handige timing, NOT

9. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Ik denk dat wij ook mee doen :rolleyes: Hij drinkt heel weinig en als hij drinkt heel onrustig, eraan,eraf, eraan, eraf. Ook het slapen is erg kort, en het liefst bij mamma zitten of mamma zien, ik voel me schuldig als ik hem even in de box ofzo leg. Ik wordt wel een beetje wanhopig. Vanavond wilde ik hem mee onder de douche nemen, de eerste 2 maanden vond hij het heerlijk, het is er de laatste tijd niet meer van gekomen en vanavond dacht ik we gaan het weer proberen, misschien dat hij wat tot rust komt :rolleyes: drama, drama, drama, schreeuwen, schreeuwen, schreeuwen. en iedere keer als ik hem daarna neerlegde was het weer moord en brand, maaar ja hij moest toch echt luier en pyama aan. pffff. hoort dit er ook bij. Ook het ritme, welk ritme?

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wow meiden wat hebben jullie kindjes er last van zeg :( ff afkloppen maar Jenna heeft er gelukkig nooit last van, ze slaapt ook niet meer of minder.

dus voor jullie: DIKKE KNUFFF

11. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ik wist niet dat die sprong al met 14 weken kon beginnen want ik denk dat er hier ook eentje last van heeft; drama bij het slapen, veel meer huilen voor het slapen gaan. Onrustig drinken, trekt hoofd steeds weg, sinds 2 weken niet meer doorslapen, komt weer voor voeding. Jengelen in de box. Wil alleen bij papa of mama, vreemden mogen haar niet vasthouden of zelfs maar aankijken dan gaat ze een pruillip trekken. Pfffff kben moe, hopelijk word het niet erger want ik verlies mn geduld nu al af en toe.....

12. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    hou op zeg...hier is het al 3,4 weken drama....overdag nietlanger als 40 minuten achter elkaar slapen en ontertussen wel gewoon bekaf.

elke nacht tussen 3 en 5 wakker en dan kunnen speentjes blijven terugstoppen tot half 7 aan toe.

aandacht aandacht aandacht. Als ik even wat anders wil gaan doen gaan we ook weer huilen.

pffff wat ben ik het zat...ik ben moe...BOEHOE

ik heb het idee dat we gewoon in 1 rechte streep zijn doorgefietst naar de 6 maandensprong.

en het ging altijd zo lekker. s nachts doorslapen. tussen de middag 2 uur slapen en tussendoor nog wat hazeslaapjes...mooi was die tijd hahahaha

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, erg he? (Laten we er met z'n allen maar om blijven lachen.... anders wordt het helemaal zo'n trieste boel).
    Hier is de 19-wekensprong definitief voorbij, en idd mwjalloh: hij kan al bij 14 weken beginnen, (hier dus ook :(). Ben ik ff blij dat wij in ieder geval niet rechtstreeks de 26-wekensprong ingaan! Hier gaat het nu hardstikke soepeltjes... na een uur tot anderhalf uur wakker is de dame weer hardstikke moe en gaat ze weer slapen, ;) Af en toe even jengelen, maar dat is binnen 2 minuutjes over. Wat een heerlijkheid na alle kiss-drama's, griep en deze sprong!
    Wel leuk: Thirza doet nu dus allerlei nieuwe dingen... Lacht hardop, doet haar armpjes wijd als ze opgetild wil worden (schattig! ik smelt nog elke keer!), draait van buik naar rug, en zo nog wat dingen die ik ff kwijt ben, maar een uurtje geleden ontdekte ik nog wat nieuws: ze kan, als ze op haar rug ligt, haar billen omhoog tillen! Echt grappig! Lag ze dus in de kinderwagen ook uitgebreid te oefenen, ;) Zag ik vanaf hier aan tafel haar buikje en heupjes omhoog enomlaag komen, verder niks. Echt lachen!

Deel Deze Pagina