Helemaal het einde!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wie heeft gekeken? Vond het wel leuk. Zelf zou ik nooit zo'n stap zetten en alles achter laten. Drie heel verschillende families. Wij hebben vooral met verbazing gekeken naar de familie De Posjes. Tikkeltje irritant maar ook vol humor en zelfspot. Hoe kun je zo'n goed en fijn leven opgegeven? Heel benieuwd hoe lang ze het volhouden. Hierbij wat links:

Gezinnen emigreren naar Zuid-Amerika voor RTL-programma | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

https://www.rtl.nl/gemist/helemaal-het-einde/

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik heb het gezien, leuk! Maar ik zou nooit familie en vrienden kunnen achterlaten. Mijn man is een huismus, wil nooit weg ofzo. Net na jaren zeuren weekend weg geweest en elk jaar 2 weekjes op een camping 3 kwartier hiervandaan ok, maar hij is dan ook blij als hij weer naar huis kan, haha. En naar zo'n "vreemd" land krijg ik hem al helemaal niet mee haha. Gelukkig ben ik ook wel huismus en heel soms avond uit doe ik met familie of vrienden.

Dit was wel leuk om te zien, waren de posjes (?) die mensen met die 2 zoontjes? Die vond ik ook opvallend ja.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik heb het ook gekeken

Vond het wel gek dat in het commentaar gezegd werd " ..(naam van vrouw)wilt met haar designer bikini op het strand liggen" ofzoiets

Verder leuke gezinnen
    Maar hebben ze nou ook een start bedrag ofzo gekregen?

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja een start bedrag van 75000 euro.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou de Posjes.
    Ik vind ze een tikkeltje irritant en helemaal dat Amsterdamse accent van die man. Kan daar niet tegen en die zoontjes zijn ronduit brutaal en irritant.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Ik heb ook gekeken. 2 leuke gezinnen en 1 irritante, die met die 2 jochies.

7. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Klinkt leuk! Ga het eens terugkijken :)

8. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Die mevrouw is een omhoog getild mens zeg met haar dure oorbellen en designer bikini

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Zeer interessant programma. De gezinnen zijn niet voor niets zo bij elkaar gezet. Ik heb gisteren gekeken en om eerlijk te zijn; ik vind ze allemaal vrij uitgesproken. Het hezin van ex-dportschool komt het meest toegangkelijk over. Het gezin met de bikini zeg maar en die twee jongens... sja. Zeg het maar. Beetje "ikke ikke" vooral de vrouw komt dominant over. En dan het gezin van de "yoga" vader ..daar krijg ik het gevoel van dat ze zichzelf ver boven anderen plaatsen.

Ik weet het nog niet. Ik vertrek vind ik spontaner. Maar ik ga wel kijken, omdat ik de processen onderling erg interessant ga vinden denk ik.

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb het ook gezien. Zelf zou ik zoiets absoluut niet doen. Maar ik ben zo iemand die na 2 weken vakantie alweer naar huis wilt.
    Maar ik ga het wel volgen, ben wel benieuwd wat en hoe ze het gaan doen.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja die yoga mensen vond ik ook maar zozo.
    Ik zou echt niet met die mensen overweg kunnen, veel te zweverig allemaal maar kan natuurlijk ook anders uitpakken. Ik vond vooral die man wat hooghartig overkomen.
    Die Posjes vind ik echt irritant en dan die 2 kinderen.
    Dat ventje van 5 op het strand tegen die grote jongen van Jaa je vader heeft gezegd dat we 2 snoepjes mogen en dan dat toontje brr.
    Ik had hem een draai om zijn oren gegeven.

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik lees veel over de familie uit het Gooi. Met name over haar. Wij hebben er smakelijk om kunnen lachen en vond ze juist grappig. Soms op het randje. Dat ander gezin met die yogaleraar, daar kregen wij juist de kriebels van. Vooral hij, we vonden hem zelfingenomen en haantje de voorste. Ben zo benieuwd hoe ze het gaan doen en wie er dus uiteindelijk daar echt blijft. Ik kan mij er niks bij voorstellen om alles en iedereen achter te laten.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb net half half gekeken, was ook bezig met het huishouden :)

Lijkt me wel een leuk programma. Even afwachten hoe de gezinnen zijn. Ik denk dat iedereen wel irritant is na zolang reizen.

14. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hahaha.. ja! Dat dacht ik precies hetzelfde. Ik probeer me ook voor te stellen hoe het zou zijn als het programma gekeken wordt zónder het commentaar zeg maar. Want men blijft wel harken met dat yoga-gezin dat ze zo bereisd zijn en alles. Maar yup, ik kreeg er ook de griebels van. En kramp in mijn onderrug toen ik hem op een bepaald moment zag zitten met de benen in de nek. (dat terwijl ik zelf ook op yoga heb gezeten en echt wel bezig ben met bepaalde vraagstukken in mijn leven etc. maar iets... triggert)

15. Maar dat wás toch ook zo? Ik weet niet of die jongens 'iets' hebben, omdat er gezegd werd dat ze geen medicatie gebruiken (ik heb niet alles woord voor woord gevolgd), maar zeker in het geval bij autisme - en in mijn mening eigenlijk bij elk kind - moet je gewoon doen wat je belooft. Moet je volwassenen eens tekeer horen gaan als PostNL zegt dat ze een pakketje af komen leveren tussen 10:30 en 12:30 en de postbode komt pas om 16:00 :D Iedereen vindt het toch vervelend als hen iets beloofd wordt en dat vervolgens niet gebeurt? Laat staan een kind..

Wel mee eens dat het een erg eh.. apart gezin is. Een 'likkertje', mijn hemel.. :)

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Iedereen valt erover dat dat kindje niet mocht rennen op het strand. Ik begreep haar wel. Ze moesten nog een heel stuk en ze was bang als hij nu al zijn energie gaf ze hem halverwege moesten dragen. Mijn zoon kan ook alles in één keer geven en dan ergens halverwege zitten wij met een vermoeid en lastig kind. Leren doseren, niks mis mee in mijn optiek.

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gezien. Drie hele verschillende gezinnen, ben benieuwd hoe het zal gaan.
    De familie Pos zijn niet mijn types, vond de kindjes erg brutaal. En die humor.. tja, kon er niet om lachen.

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb het niet gehoord van twee snoepjes, dit buiten beschouwing gelaten vond ik het gedrag tov vreemden gewoon niet passend.
    Dat dreinende en brutale.
    Ja gatver een likkertje.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat dacht ik ook al dat dit de achterliggende gedachte was en vooral als je kinderen heb die niet zo dol op lopen zijn.

20. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb mij kapot gelachen. Zij een perfectionist (lijkt het imo) en dan zo'n vent ernaast. 2 uiterste met toch weer een balans. En dan met die air toch nog dat snoepje geven.

Of dat stukje waarin ze zegt dat er zo veel kinderen de woning uit kwamen en dat ze afvroeg wanneer dat op zou houden en een paar minuten later zeggen dat ze een derde kind wil (beeetje jaloers maar).

Die jogavent. Zat hij te vertellen hoe leuk hij zijn werk vond en ondertussen zag je hem op beeld zo ongeveer de kont van een dame kussen. Ik kwam niet meer bij.

En dan mijn eigen vent die ik met 15 pk de deur uit moet trekken en op vakantie de uren telt tot wij weer naar huis gaan: 'Het lijkt mij echt geweldig om net zo onze spullen te pakken en ver weg opnieuw te beginnen'. Toen kwam ik helemaal niet meer bij....

Deel Deze Pagina