Pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jollie, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik loop al sinds gister met vraagtekentjes in me hoofd, dus ga de vraag hier maar stellen.

Ik had vorige week ongi moeten worden, maar zaterdag getest en negatief. Nu werd ik gisteren ontzettend overvallen door erge pijnlijke steken in mijn linkerlies, zo'n pijn dat het lopen pijn deed en lachen ook. Daarna was het een paar uurtjes weg en hoppa werd ik weer mee overvallen, zo is het gisteren doorgegaan totdat ik naar bed ben gegaan. Vanochtend met opstaan heb ik nergens last van gehad, maar wel vandaag op diezelfde plek lichte steekjes gehad. Ik had al van meiden vernomen dat het eventueel een naderende ongi zou kunnen zijn, maar tot op heden nog steeds geen ongi te bekennen.

Zouden jullie me hiermee kunnen helpen, of kan ik gewoon hiermee beter ff bij de huisarts langsgaan?

alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Jollie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jollie,

als de pijn heftiger wordt of komende dagen blijft terugkomen zou ik bijvoorbeeld vrijdag even langs de huisarts gaan. Het kan inderdaad goed zijn dat je ongesteldheid zit te wringen, maar als het steeds acuut blijft komen zoals we dat noemen, moet je even advies vragen en het even laten onderzoeken.

Groetjes Brigitte

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Bedankt voor de reactie, vandaag heb ik er weer wat last van gehad alleen niet zo heftig. Als het morgen nog is zal ik idd een afspraak maken bij de ha.

Groetjes Jollie

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hallo hier weer een vraagje ivm die pijn die ik vorige week dinsdag heb gehad.

Die donderdag ervoor had ik veel witvloed (ik denk vruchtbaar slijm, dat had ik ook gehad in de vorige cyclus en toen was ik 12 dagen erna ongi geworden) kan die pijn van dinsdag dan ook een eisprong zijn geweest? aangezien dit dan 5 dagen na het vruchtbaarslijm is geweest.

Nu heb ik niet meer zo'n pijn aan mijn linkerlies, maar wel nog gevoelig daar en ook last van ongikrampjes. Kan het echt zolang duren voordat je ongi doorzet, mocht het van het ongi worden zijn?

Groetjes Jollie (ps ben nog niet bij de ha geweest, omdat de pijn niet meer zo heftig is teruggekomen)

Deel Deze Pagina