Massage-olies, sauna, warmwaterbaden enz.

Discussion in 'Gezondheid' started by Nike, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,792
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben 6 weken zwanger en heb binnenkort een beautydagje met vriendinnen.

Wat mag wel en wat niet?

Ik weet dat ze sauna afraden in de eerste 3 maanden.
    Maar hoe zit het met warmwaterbaden met geurtjes/ olie?
    En kan ik gewoon gemasseerd worden met alle soorten olieen of mogen sommigen niet?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    ik zou t aangeven bij iedereen die je die dag behandelt. Massage mag uiteraard, maar niet alle en als je dat aangeeft houd de masseur daar rekening mee

Warmwaterbaden, gewoon even kijken wat je zelf kunt hebben. Je kunt t sneller warm krijgen en dan moet je er gewoon uitgaan, terwijl je mss normaal zou blijven zitten.

Als je sauna gewend bent mag je best de sauna in, al zou ik dan een milde pakken en niet de afrikaanse bijvoorbeeld. Als je merkt dat t meteen niet lekker is gewoon weer eruit gaan en lekker rustig ergens relaxen terwijl de anderen saunaatje doen

Veel plezier!!

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Sauna wordt echt de eerst 13 weken afgeraden.....

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Als toevoeging: veel drinken tussendoor en geen wisselbaden doen omdat je daar niet lekker van kan worden.
    Dus lekker een dagje bubbelbad en massages..

5. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Sauna mag inderdaad de eerste 12 tot 13 weken niet, bij mijn weten ook niet als je gewend bent aan de sauna. Bubbelbaden etc mag wel, al je er maar op let dat je het niet te warm krijgt. Dus dat hangt ff van jezelf af.

Wat betreft massages mag het wel, alleen mocht een vriendin van mij geen aloe vera hebben bij een massage/pakking ( ze is bijna 7 mnd zwanger). Ik weet niet waarom dat was, maar goed als je aangeeft dat je zwanger bent weten ze daar wel wat je wel en niet mag. Staat er niets over op de site van de instantie waar je de beauty-dag hebt? Vaak zetten ze er wel bij wat je wel en niet mag hebben als je zwanger bent...

Geniet er van!!!

Share This Page