Hoi, Iemand enig idee waar je extra vulling kan kopen voor een voedingskussen. Ik heb er een gekregen, maar deze is maar voor 2/3 gevuld. Ben al op de markt geweest maar die had alleen een andere vulling. Er zitten hele kleine balletjes. Echt heel klein, net zandkorrels. Alvast bedankt.
Ik weet alleen dat piepschuimbolletjes bij onze dierenwinkel verkrijgbaar zijn, zijn de hondenkussens ook mee gevuld maar ik vermoed dat dat grotere korrels zijn. Ik heb inderdaad mijn fatboy zitzak ermee opgevuld.
Hoort dat niet gewoon zo? Want als hij helemaal vol zit dan kan je hem toch niet goed buigen en vormen naar je houding tijdens het voeden?
Ik heb toen online een zak gekocht. Ook hele kleine balletjes voor mijn doomoo voedingskussen. Ik weet niet meer op welke site, maar ik heb toen op de doomoo site gekeken hoe zij die balletjes noemde. Doomoo verkoopt de balletjes (navulling) trouwens ook en kun je via de site bestellen, maar die zijn vrij prijzig. Google even op de naam en volgens mij verschijnen er zo een paar bedrijven die het verkopen. Suc6