Vulling voedingskussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door KateBlack, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateBlack

KateBlack Lid

14 aug 2012
    53
    0
    0
    Wormerveer
    Hoi,

Iemand enig idee waar je extra vulling kan kopen voor een voedingskussen. Ik heb er een gekregen, maar deze is maar voor 2/3 gevuld. Ben al op de markt geweest maar die had alleen een andere vulling. Er zitten hele kleine balletjes. Echt heel klein, net zandkorrels.

Alvast bedankt.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    misschien bij Kwantum of Leen Bakker kijken naar zitzakvulling?

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet alleen dat piepschuimbolletjes bij onze dierenwinkel verkrijgbaar zijn, zijn de hondenkussens ook mee gevuld maar ik vermoed dat dat grotere korrels zijn. Ik heb inderdaad mijn fatboy zitzak ermee opgevuld.

4. Maart2013

Maart2013 Actief lid

25 aug 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoort dat niet gewoon zo?
    Want als hij helemaal vol zit dan kan je hem toch niet goed buigen en vormen naar je houding tijdens het voeden?

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Bij een stoffenwinkel kun je kussenvulling kopen.

6. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik heb toen online een zak gekocht. Ook hele kleine balletjes voor mijn doomoo voedingskussen. Ik weet niet meer op welke site, maar ik heb toen op de doomoo site gekeken hoe zij die balletjes noemde.
    Doomoo verkoopt de balletjes (navulling) trouwens ook en kun je via de site bestellen, maar die zijn vrij prijzig.

Google even op de naam en volgens mij verschijnen er zo een paar bedrijven die het verkopen. Suc6

Deel Deze Pagina