Hoi, Ik voel mn baby sinds een paar dagen daar beneden veel schoppen. Ook iets daar boven naar mn ribben. Ik voel het enkel aan de rechterkant, wat wilt dat eigenlijk zeggen kwa ligging vd baby? Het doet ook af en toe echt pijn als het schopt daar, heel gevoelig. Dus het is niet echt zo'n aangenaam gevoel. Wie herkent dit? Groet 30w3d
haha ik herken dat wel hoor.. volgens mij beneden de handjes of armpjes ofzo.. en boven de kont en voetjes? bij mij komt ook steeds wat tegen de rechterkant van me ribben aan en dat doet idd best wel wat pijn.. en beneden ook af en toe zo'n heel drukkent gevoel ook echt niet fijn.. kwas vandaag bij verloskundige geweest.. ze zei dat de baby al een deel was ingedaald en ze zei dat het kontje boven lag en het hoofdje onder daarna begon ze te lachen en zei ze dat ze overal armen handen en benen voelde, ze kon niet goed voelen wat waar nou allemaal lag..
Er is geen stukje veilig voor de bewegingen van de kleine. Ze ligt werkelijk in alle houdingen, hoofd boven of onder, links of rechts en er is dus ook geen plek gevrijwaard voor ledematen! dus een trap in mn blaas of zij of waar dan ook.. het gaat de hele dag zo door!
Hoi, Ik heb dat ook, vooral af en toe een heftige steek, dan schopt ie in mn blaas, maar die van mij legt in een stuit. Maar dat wil niks zeggen hoor, kleine trappeltjes kunnen heel goed vuistjes zijn of ellebogen,haha Het draait nog alle kanten op, zelfs die van mij kan nog draaien, alhoewel ze dat morge in het ziekenhuis gaan doen! Succes ermee en geniet van al die bewegingen!