wij zijn zwanger van ons derde wondertje maar heb hier bij mijn dochters geen last van gehan. Ik neem genoeg rust en eet genoeg en genoeg groente en fruit. Ik slaap ook genoeg. Maar het probleem is dat ik me heel erg duf voel mijn ogen zitten half dicht. voor mijn gevoel zweef ik een beetje. Weet iemand of dat normaal is of weet iemand wat het is?
Misschien heb je iets te kort toch, zoals vitamientjes ofzo, misschien moet je speciale vitaminen gaan slikken voor zwangeren. Ik heb al een week achter mekaar dat mijn handen en benen erg tintelen en trillen.
Ik ben enorm duizelig, sommige dagen zo erg dat ik er niet van kan staan, en t draait ook als ik lig. De dokter zegt dat t door mn lage bloeddruk komt. Zo nu een dan een dropje helpt... een beetje....
Hier in de eerste vroege weken een aantal keer heeeeeel erg duizelig geweest. Nu: doooooooooooodmoe + misselijk + algehele malaise. Denk dus dat het er gewoon bij hoort hoor. Als je je echt zorgen maakt eventjes naar de ha.
Ik heb het ook. Ben continue ontzettend moe, al vanaf het moment dat ik wakker word, en snel duizelig. Ik had gehoopt dat het beter zou worden na drie maanden, maar voel nog geen verschil helaas. Ik heb ook een lage bloeddruk. Denk dat ik vandaag maar even dropjes ga kopen zoals Fed zegt. Misschien helpt het mij ook. Ik eet trouwens ook voldoende fruit en slik nog extra vitamientjes speciaal voor de zwangerschap.
Bedankt voor de reacties mijn bloeddruk kan wel laag zijn maar dat is hij eigenlijk altijd al en vitamine slik ik ook.
Het kan ook ijzertekort zijn. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar van het prille begin al last van. Ik voel me ook heel licht in mijn hoofd, of ik elk moment kan flauwvallen. Ik heb bloed laten prikken, ik ga morgen mijn verloskundige bellen om te vragen of het inderdaad door ijzertekort komt.
Mijn bloeddruk is normaal ook laag hoor, maar nu nog lager. Dus de vk zei dat de duizeligheid daar vandaan komt.
ik heb er deze zwschap ook last van!! Ook benauwdheid daar had ik bij dochter ook nooit last van.....mischien allemaal wat moeilijker nu ook met andere kindjes erbij?
Denk ook eens aan vitamine B12 te kort! Google maar eens op symtonen, misschien herken je je zelf er in! Ik ga morgen bloed laten prikken om te kijken of ik dat heb, herken mezelf in veel symtonen. Liefs!
Ben ook heel erg duizelig sinds ik zwanger ben en herkende het helemaal niet van onze eerste. Heb vanmorgen de verloskundige gesproken en volgende week checken ze even mijn bloeddruk en mijn ijzergehalte in mijn bloed. Daar kan het namelijk aan liggen...
Ik heb de laatste dagen ook een slap gevoel. Rond 11u in de voormiddag voel ik me zo slap en hongerig dat ik er bijna van flauwval! Begin nu stilaan minder te eten maar in meerdere stukjes. Weet niet meer of ik bij mijn vorige zwangerschappen zo slap was. Ga nu een tukje doen. Crackers liggen klaar voor als ik wakker wordt. Succes allemaal. Laat de kwaaltjes maar komen