12 wk en dik slijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hey meiden,

Ben bijna 13 weken zwanger nu en alles loopt goed (behalve de ochtendmisselijk:)).
    Nu heb ik sinds vanochtend last van dikkig wit slijm.. Wat kan dit zijn, en zijn er meer meiden die hier 'last' van hebben???

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    heb ik vanaf het begin al dagelijks.. kan geen kwaad. komt vaak voor.
    alleen weleens lastig. altijd inlegkruisjes gebruiken...

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Tijdens de zwangerschap heb je vaak al sneller last van meer afscheiding/ slijm.
    Soms kan het voorkomen dat je een schimmelinfectie hebt van onder, dan word het slijm ook dikker en witter...dit gaat ''vaak'' wel samen met jeuk van onder.
    Als je het niet vertrouwd zou ik even naar de huisarts gaan.

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier ook elke dag, en het schijnt dat het later in de zwangerschap alleen maar meer word;)

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Heel normaal tijdens de zwangerschap: niets om je zorgen om te maken, tenzij het een akelige geur heeft: dan kun je het beste even langs de dokter gaan.
    Marla

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hoort erbij!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb het ook maar paar weken geleden begon het ook beetje te jeuken en daarna flink pijn te doen, had toen een flinke schimmel infectie te pakken, ook daar ben je meer vatbaarder voor nu.
    Sindsdien draag ik geen inlegkruisjes meer want daardoor kreeg ik het heel snel weer terug.
    Het slijm wat jij bedoelt is gewoon.
    Als het gaat ruiken en melkachtig en beetje vlokkerig eruit gaat zien dan moet je aan de bel trekken bij de HA dan krijg je een zalfje ervoor en is het zo weer over.
    Ik had een 2 weekse kuur en die heb ik netjes afgemaakt, anders heb je kans dat het snel terug komt.
    Dat is inmiddels 11 weken geleden dus het gaat goed:D
    Ik heb nu ook dik slijm maar dat blijft gewoon en ruikt niet, dus gewoon meer afscheiding dan normaal. Hoort er allemaal bij

Deel Deze Pagina