Hoi Welke test kan je een dag voor je NOD gebruiken? ALS ik nou vandaag en morgen ochtend nog niet ongi bent wil ik een testje wagen want mn vriend moet woe do vrij za weer werken dus is wel leuk dat hij er is ALS hij posi is en als ie nega is om me te troosten haha zal wel weer balen! veel liefs krientje
ik geloof dat die van mat care heel gevoelig zijn maar die kun je alleen online betellen... ik zou niet weten welke het meest gevoelig is van de drogist succes ermee en hopen dat je heel snel positief test
het verschilt per persoon de ene heeft al heel snel het hcg hormoon in het lichaam de andere veel later die teten pas na twee weken posi! dus ik denk dat het niet heeeeel veel uitmaakt. maar die van clearblue kun je op alle tijd stippen van de dag gebruiken dus niet met alleen ochtend urine dus ik dek dat die dan wel gevoelig is! nou succes ermee liefs
Is inderdaad per persoon verschillend, ik had een matcare test en die deed een dag voordat ik ongestedl moest worden en er was al duidelijk een zwangerschapsstreep te zien, dus ik ben zeer te spreken over de matcare test.