hallo ik heb dinsdag een goede echo gehad zag er goed uit allemaal. ik heb alleen sinds gistere een zwaar gevoel in me buik, net of die heel zwaar is, terwijl dat niet zo is. ik heb ook aan de linker kant wat last van stekerig gevoel, niet echt pijnlijk, en ook geen heftige steken,maar met bepaalde bewegingen, nu lees ik wel eens over bandenpijn... op welke plek voel je dat? en wat voel je dan? en kan dat nu al? en word ooit ook ineens heel trillerig dan moet ik echt iets zoets eten wil dit gevoel weg gaan.. waardoor komt dat?
Het zou bandenpijn kunnen zijn. Ik voel ook steeds van alles in mijn buik, ik word er niet goed van (maak me misschien wel veel te ongerust). Wat ik bijvoorbeeld de laatste dagen heb, is als ik ga zitten moet ik rustig ga zitten. Als ik te hard neerkom op de zitting, dan steekt het ook in mijn baarmoeder. Die trillerigheid is heel normaal als je een tijdje niets hebt gegeten. Het komt door een lage bloedsuikerspiegel, dus als je inderdaad iets met suiker eet of drinkt, gaat het meestal over. Je zou een rol Dextro Energy in je tas kunnen doen: dat is min of meer pure druivensuiker. Mocht je onderweg even die trillerigheid krijgen, dan is ie met een Dextro heel snel over.