Hoi dames, Zoals de titel al zegt.. is een lijntje bij KV 2v5 altijd een positieve test? Lijntje verschijnt iets voordat de 5 min voorbij zijn en wordt iets donkerder na de 5 min, maar blijft licht.
Als het geen pennenstreepje is dan is tie posi, vooral als het binnen de tijd is! voorzichtig proficiat!
Ik heb hier wel eens gelezen over vals positieve 2v5 krdvt testen, maar ik moet zeggen dat wij er bijna 2 jaar overgedaan hebben om zwanger te raken en er zijn in die tijd best wel wat kv testen doorheen gegaan, allemaal spierwit tot ik eindelijk zwanger was. Dusseh ik zeg ook vast voorzichtig gefeliciteerd
het lukt niet om de test goed op de foto te krijgen. Dank je M80 voor de bemoedigende woorden!Heb in m'n andere topic ook gereageerd.
Nou hopelijk is dat een goed teken voor Isis En jij veel sterkte en succes, hopelijk mag je vlug zwanger raken van een prachtige plakbeeb.
ja streepje heeft zelfde kleur als controlestreep alleen lichter.. Vandaag met natuurlijk daglicht (zon scheen hier in het noorden ) duidelijk zichtbaar..waarschijnlijk dan ook wel op de foto gekregen, maar had toen geen fototoestel bij de hand.. nu met kunstmatig licht niet op de foto te krijgen helaas :x
Mogge Isis, Nou, ik zeg inmiddels gewoon gefeliciteerd hoor! Als verschillende testen streepjes laten zien dat is de kans dat je niet zwanger bent aanzienlijk kleiner dan de kans dat je wel zwanger bent .
Ik heb orgineel nog nooit een indrooglijntje of een pennestreep gezien bij kruidvat 2v5 wat dat betrefd zijn ze altijd echt onwijs duidelijk. Negatief is gewoon 100% omo-wit en verder niks..
Ik denk wel zwanger hoor!! Heb je de tulpstand op je fototoestel. Daar moet je m ff opzetten dan krijg je m wel op de foto hoor!!
Jij bent echt wel zwanger! Ik feliciteer je alvast voorzichtig. Ben benieuwd naar de foto. Ik weet het soms zijn de testen niet op foto te krijgen terwijl je thuis een duidelijk lichte streep ziet (heb ik ook gehad)