Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat. Even mijn verhaal: Ik was na ruim twee jaar zwanger van onze dochter, we hebben geen onderzoeken oid gedaan. De laatste maanden deed ik vaak een ovu-test om de kans op zwangerschap te verhogen. Ik voelde altijd de eisprong wel, dacht ik. Maar als ik dan testte had ik soms maar 1 streep. Dan was hij al geweest denk ik, soms kwam het nog na een poosje. Volgens mij rommelen mijn eierstokken maar wat aan Ik heb soms dagen lang pijn in de onderbuik, onderrug, ongesteldheidspijn ed. Ene keer veel meer dan de andere keer, zou het 'per kant' verschillen denken jullie? En wanneer kun je nou (met deze klachten) je ei verwachten, of is dat niet te zeggen? Zou er iets mis zijn? Een tweede kindje is welkom, we gebruiken geen anticonceptie maar gaan er ook niet bewust voor. We zijn christelijk en zien elk kind als een geschenk, GOD bepaald hoe en wanneer. (Dit even ter zijde, om toe te lichten over hoe ik over een nieuwe zwangerschap denk.) Wie heeft er info voor mij??
Ik was zo'n 5 dagen voor de eisprong misselijk, en een paar dagen ervoor en erna had ik last van krampen in mijn buik. Daar ben ik achter gekomen door ovutesten te gebruiken (langere tijd in de cyclus) en te tempen. Ik vond het zelf prettig om inzicht te hebben in mijn cyclus. Succes met het zwanger worden van jullie tweede kindje, hopelijk is het jullie nog eens gegund!
ik heb (nou ja nu zwanger hihih) altijd er veel last van mn eispring vooral de dagen voor dat hij op knappen staat heel pijnlijke onderbuik(dit is pas gekomen na de eerste bevalling voor die tijd nooit last gehad)_
Ik begin met klachten rond dag 10 en heb meestal rond dag 20 mijn eisprong, bij mij varieert het wel per dag, opgeblazen buik, pijnscheuten vanuit mijn zij en richting mijn lies, meestal is het de dag voor me ei en op de dag van me ei-sprong het ergste. Ik ben al bij de gynocoloog langs geweest en die zegt dat ik er gewoon wat voor moet nemen en dat het verder niks betekend. Je voelt het groeien en loskomen van het eitje en dat heeft de een meer dan de ander. Succes met zwanger worden
Makey en babbel dank jullie wel. Ik vraag me telkens maar weer af of alles wel goed is.. Hoort een lichaam zo te reageren als er niks mis is?? zal wel dan.. Babbel, wat neem jij ervoor dan?
Ik heb (voor de prikpil) veel last van ei-sprong, ik ervaar de ei-sprong zwaarder als menstuatie. het begint in steken in mn op rechter of linker tepel, daarna pijn alsof er een mes in mn baarmoeder steekt (klussen in een ramp dan) Veel slijm, hoofdpijn en rugpijn! volgende dag over! zal famillie trekje zijn, mij ma slikt nog steeds de pil om haar ei-sprong te vermijden (terwijl pa geholpen is) Ik weet dus precies wanneer ik vruchtbaar ben. door prikpil is het even weg..... succes
Ok dankjewel. Ik heb het niet iedere keer heftig. Af en roe. Maar dan duurt het ook dagenlang.. Het gevoel dt jij beschrijft herken ik ja.. Ook rugpijn en zo lusteloos..