Dag lieve dames, Geen idee waarom maar ik voelde me ineens zwanger, we zijn er helemaal niet mee bezig maar ik gebruik geen anticonceptie. Ik had nog een test liggen van mijn vorige zwangerschap. Deze gedaan en dit was de uitslag. Wat vinden/ denken jullie? Ik lijk wel een streep te zien? Foto is gemaakt 5 min na testen. Qua cyclus is deze voor mij onbekend ivm pcos. Ik hoor graag wat jullie zien. Liefs
Ik zie m ook! Hopelijk een volgend testje nog een mooiere streep althans als je dat zou willen natuurlijk
Ik zie ook iets, maar met pcos heb je vaak verhoogd lh en ook meerdere pieken. Hij zou wel eens daar op gereageerd kunnen hebben. Ben benieuwd naar de test van vandaag.
Een nieuwe test, ander merk had ik nog liggen. Vanmiddag nieuwe kopen voor morgen. Licht streepje maar moeilijk op de foto door weerkatsing. Ik wacht denk ik nog even een paar dagen?
Ik denk wel heeel vaag wat te zien - maar gezien ’t een ander merk is kun je toch niet vergelijken Spannend hoor!!
Hoi dames. Ik heb deze 2 testen nog gedaan. Een streepje op de action test maar als ik een predicator express doe komt er geen lijn. Ik snap er niks van en word stiekem een beetje gek.
Oi wat een spanning! Hoeveel dagen na eisprong ben je nu ongeveer? Dit zijn echt zwangerschapstesten - niet perongeluk eisprongtesten? Afgelezen binnen de tijd? Ik vind de lijntjes best duidelijk, maar had dan dus ook zéker wat verwacht op de predictor.