goedendag, ik heb 2 dagen geleden een vraag gesteld over het ontpillen, waar ik ook netjes een antwoord op gekregen heb. Nu ben ik dus vergeten te vragen hoe het zit met het volgende. ik ben vorig jaar juli gestopt met de pil, onregelmatige cycles en al die dingen. laatste dag menstruatie was op 28 mei 2011 sex gehad op 14 augustus, daarbij bloed verloren. alleen 1 dag 17, 20, 21, 24 augustus licht bloedverlies, kan niet eens toilet papier veegje vullen. Ik heb dus gisteren test gedaan op 23 augustus, negatief. het was een of ander onbekend merk, maar dnek dat het niet uit maakt, denk dus dat ik niet zwanger ben. Nog steeds heb ik dus last van pijnlijke borsten, bijna cupmaat groter. Maar ik ga er dus van uit dat ik niet zwanger ben. Wat is me dus eigenlijk alleen afvraag, is wat kan dat kleine beetje, minimale bloed verlies betekenen, moet je dat dan toch beschouven als een menstruatie? Of moet ik mijn menstruatie toch echt gewoon afwachten, gezien het feit dat de zw.test negatief testte? Of het makkelijkst gewoon even vragen aan HA
Hallo, Helaas is bloedverlies niet altijd te verklaren. Ik kan dus ook nu niet zeggen waarvan het is. Doordat je zo onregelmatig ongesteld bent en er erg lang tussen zit zou ik naar de huisarts gaan om te bespreken of jullie iets kunnen doen om je cyclus regelmatiger te maken. Succes. Groetjes Ineke