Plotselinge kramp

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Judith32, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Judith32

Judith32 Lid

May 19, 2008
    89
    0
    0
    Hallo,

Ben net bezig om de spullen te pakken voor onze as vakantie en krijg in eens kramp aan de rechterkant van mijn buik ten hoogte van de lies. Mijn gevoel zegt dat ik te druk ben geweest en dat ik het even rustig aan moet doen.

Ben 20 weken en 6 dagen zwanger. Is dit normaal? Klopt het dat je dan ook even rustig aan moet doen?

Grtjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

bandenpijn! Geen probleem, gaat vanzelf over.

Mirjam

3. Judith32

Judith32 Lid

May 19, 2008
    89
    0
    0
    Fijn omdat ook weer te weten. Zat gelijk even te googlen.
    Zag er ook bij staan als er bloedverlies je contact moet zoeken met de vk, ik had geen bloedverlies. Maar wat kan ik dan doen als ik bijvoorbeeld het krijg in het buitenland. Ga as zaterdag op vakantie.

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Neem de zwangerschapskaart van de verloskundige altijd mee als je op vakantie gaat, dit is jou kaart waar de controles op staan.
    krijg je op vakantie bloedverlies neem dan contact op met je eigen verloskundige om te overleggen wat te doen en dan kan je altijd daar naar het ziekenhuis gaan.

Fijne vakantie.

Groetjes Ineke

5. Judith32

Judith32 Lid

May 19, 2008
    89
    0
    0
    Oke dat is handig als ik zo kaart heb. Die heb ik namelijk niet, er is een dossier van mij. Ik ben dmv IUI zwanger geworden en blijf onder controle van het ziekenhuis staan oa ivm bloeddruk. Miss is dat de reden dat ik geen kaart heb.
    Zijn ze wel verplicht om zo kaart te geven?

6. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Bij de gyn houden ze inderdaad je status/dossier daar, dan heb je die niet. Niet erg. Als er wat is bel je gewoon het ziekenhuis en beslis je samen met hun of je naar het ziekenhuis moet gaan op je vakantieadres.

Wat belangrijk is lekker genieten van jullie vakantie.

Groetjes Ineke

7. Judith32

Judith32 Lid

May 19, 2008
    89
    0
    0
    Dank je Ineke voor je antwoord.

Idd dat is ook het belangrijkste. Voor kleine vraagjes zoek ik wel op internet of dit forum. Hebben internet op de camping dus ideaal...

Share This Page