maar 1 dag veel witte afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hallo allemaal

Ik had eergisteren ineens een hele kwak witte afscheiding in mijn onderbroek.(sorry)) Ik moet 31 mei ongesteld worden dus week voor mijn NOD.
    Ik heb dit nooit zo erg dus dacht nu gelijk he zou het raak zijn!!!!!
    Alleen nu is mijn afscheiding haast niet zichtbaar meer. Herkent iemand dit? Als je zwanger bent zet de vele afscheiding toch juist door? Of kan het met de innesteling te maken hebben ( was geen bloed echt spierwit). Of is dit afnemen juist gewoon teken dat ik menstruatie ga krijgen????

Hellupie vindt dit zooooo spannend! 31mei ben ik nog jarig ook!!!!

2. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook gehad en was niet zwanger helaas..

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zegt helaas helemaal niets. zoiets kan ook gewoon een extra reiniging zijn. niets over te zeggen dus

4. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ahhh dankjewel meiden 😊 Even paar dagen afwachten nog!😊

5. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Herkenbaar! Ik heb bijna geen afscheiding en hetzelfde als jij gehad. Dat is ook niet gebruikelijk voor mij.

Ik kan je helaas niet vertellen of het positief is want zit ook nog voor nod. Volgens mij moet ik woensdag of donderdag ongesteld worden.

Wanneer ga je testen?

6. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Morgen moet ik ongesteld worden volgens mijn appje en ik wilde gewoon mijn ongesteldheid afwachten, maaaar ik ben morgen ook jarig....Dus aan de ene kant denk ik juist testen, zou wel erg mooi begin zijn. Op je verjaardag er achter komen. Ik twijfel nog :D Want test liever als ik echt overtijd ben..maar ja hoevaak krijg je de kans te testen als je jarig bent :D!!!! Zit te denken morgen in de avond te testen misschien, ik heb er 1 liggen en aan einde van de dag verpest het ook mijn verjaardag niet als het niet zo is en de teleurstelling groot is!
    Heb jij verder klachtjes trouwens Feetje? want ik heb verder helemaal niks ook geen gevoelige borsten die ik meestal heb voor Nod!

Deel Deze Pagina