Pff zo vervelend mensen die dat zeggen. Neem mijn opa en oma mn oudste is nu 2,4 jaar en we zijn bezig voor een tweede kindje en net zei mn oma je wacht toch wel he? wat is er mis mee om nu een tweede kindje te mogen krijgen(als het allemaal lukt) Zo zijn er af en toe nog meerderen die zo een opmerking maakt
uhm... er zit al 2,5 jaar tussen... 9 maanden erbij en je zit op ruim 3 jaar... Je zou toch verwachten dat mensen tegen die tijd juist gaan vragen waar de tweede blijft... Ik zou zeggen ga er gewoon lekker voor en hopelijk lukt het zo snel mogelijk. Als wij gezegend zijn om een eerste te mogen krijgen, dan zullen we niet lang wachten tot wij voor de tweede gaan (als het bij de eerste allemaal soepel is verlopen) Dit in verband met de leeftijd die ik zelf ondertussen heb. Maar het blijft een lastig verhaal. Ik snap sowieso niet dat mensen het voor een ander proberen te beslissen wat goed zou zijn...
Hier was het juist andersom. na de eerste vroeg iedereen, En wanneer komt de 2e?? vond ik ook mega irritant.