6 jaar geleden heb ik mijn zoontje bv gegeven. Sindsdien heb ik altijd nog dat ik als ik in mijn borsten knijp een paar druppels. Echt super weinig. Nu heb ik een paar maanden geleden een mk gehad en vernam dat de productie al heel gauw weer op gang kwam. Was eigenlijk een van de redenen dat ik een testje deed. Nu ben ik sinds de mk gestopt met de pil omdat we volgend jaar weer een poging willen doen om zwanger te worden. We vrijen dus om de eisprong heen om zo maar te zeggen. Nu heb ik volgens mijn berekeningen dinsdag mijn ei gehad. Heb geen ovutesten of tempen gedaan. Dus het is puur gebaseerd op mijn laatste ongi berekend. Vorige week donderdag hebben we nog zonder bescherming gevreeen. Nu stond ik vanavond onder de douche en zonder echt veel druk krijg ik een straaltje vloeistof(melk) uit mijn borst. Dit had ik ook toen ik in het begin bv gaf. Zou dit een mooie verrassing kunnen betekenen of? zijn er dames met ervaring? Groetjes Suprise
Alles kan natuurlijk maar dat zou wel snel zijn. Ook ik heb bv gegeven bij zoonlief en ben inmiddels 19weken zwanger maar het is niet erger geworden. Hopenlijk is het voor jou wel een mooi teken! Succes!
Tja weet het ook niet. Ondanks dat we er niet helemaal direct voor gaan weten we ook wel dat de kans er in zit. We zullen afwachten