Licht ontvlambaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mini ons, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Dan zou je hem gemiddeld kunnen pakken van 7 dagen, dus als je dan nog niet ongesteld bent geworden kun je best een testje wagen!
    Waar heb je nu 'last' van?

2. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Hihi ja klopt maar durf ook niet zo goed. Bang voor teleurstelling...

Btj weeig gevoel, erg snel geïrriteerd nat

3. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Ee ging ff iets fout... overnieuw...

Hihi ja klopt maar durf ook niet zo goed. Bang voor teleurstelling...

Btj weeig gevoel, erg snel geïrriteerd naar kids en zelfs de hondjes..... vanochtend even wat lichte steekjes onderin mn buik....speldenprikjes zeg maar... geen zin in seks....
    Ontzettend behoefte aan suiker (vlokken etc) terwijl ik op dieet ben.....

4. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ik herken je in alles hoor! Vanochtend had ik ff het gevoel dat ik ongesteld ging worden Ofzo, echt raar. Maar goed grote kans dat het natuurlijk ook gaat doorbreken een deze dagen, maar we blijven hopen op iets anders natuurlijk!

5. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Irritant he haha... gelukkig kun je eerder testen! Hopelijk krijg ik het bij manlief voor elkaar om vrijdag op dag 31 te testen... krijgen dan wel smiddags visite mja.... ma wo do moet ik om 6u op en werken dus ook geen succes

6. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    2 druppels licht rood met het afvegen en lichte druk in mn onderbuik.... zal wel voorstelling van menstruatie zijn he....al is dat nog minimaal 6 dagen....

7. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Nou helaas gisteravond ongi geworden. Dus niet testen is gelukt ;). Weer op naar de volgende ronde

8. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Aaah jammer! Hopelijk volgende ronde het geluk bij jullie! Succes!

Ik heb sinds gisteren na die 2 druppels licht roze ineens zo'n bijzonder gevoel in mn lichaam.

Kga vandaag de family obstacle run lopen. Wie weet ligt het daar wel aan... maar ben eigenlijk niet echt zenuwachtig. Heb er ontzettend veel zin in! Mocht ik wel zwanger zijn, dan zou ik nu begin 3 weken zijn en zit mini nog heeeeeel erg beschermt toch?! Kga gewoon stiekem ook btj voorzichtig doen met mn buik....

9. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Die bloedverlies is altijd weer de vraag of het misschien een innestelingsbloeding is. In jou geval zou het goed kunnen, maar dan hebben je kwaaltjes de afgelopen dagen niks te maken met zwangerschap. Want pas na innesteling kan je pas zwangerschapskwaaltjes krijgen, dan begint de productie van de hcg pas. Dus volgens mij kan het alle kanten op. Mocht je nu wel zwanger zijn is je baby gewoon beschermt, ik ken mensen die gewoon nog door sporten de hele zwangerschap, dus een dagje moet niks uitmaken. Grote klappen op je buik moet je altijd voorkomen natuurlijk. Maar dan moet het wel heel gek worden. Succes vandaag!

10. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Mocht je inderdaad zwanger zijn @mini ons dan hoef je je echt geen zorgen te maken hoor. Het kindje zit sowieso de 1e 11 weken achter je schaambot.

De bloeding zou ind een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dan zou je praktisch gezien ook al 2 a 3 dagen na deze bloeding een zwangerschapstest kunnen doen.

Wat je kwaaltjes betreft denk ik eerder dat het zenuwen zijn dan dat het te maken heeft met een zwangerschap. De kwaaltjes komen namelijk pas na aanmaak van HCG en dat is dus na de innesteling.

Dat je binnen een paar dagen maar een mooie test mag hebben.

11. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18

Wanneer zou jij dan testen?

Ik was totaal niet zenuwachtig voor de run. In tegendeel hihi. Mja ik ga nergens vanuit. Tis nog maar een weekje wachten.... overleef ik wel... verwacht er niks van....alst zo is is het heel fijn! En anders gaan we de 3e ronde in...

Lig nu in een warm bad te ontspannen van de run. Zooooo zeg wat is dat gaaaaf!

12. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

Je kan natuurlijk altijd nog ff wachten en 2 dagen voordat je periode aan zou breken testen. Er zou dan zeker een 2e streep zichtbaar moeten zijn als je zwanger bent.

Lekker hoor zo een warm bad zeker met dit weer.

13. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Het licht ontvlambare komt door het altijd gezellige progesteron ;) Ik herken het, helemaal nu ik ook nog eens progesteron medicatie krijg.

Hier nu al 18 maanden bezig voor nr 2 en elke maand wel symptomen en klachtjes gehad; van gevoelige borsten tot zelfs 'bandenpijn', van misselijkheid tot steken/krampen enkele dagen of een week na mijn eisprong, en dus hoopte op een innesteling. En raad eens.. ben geen een keer zwanger geweest in deze 1,5 jaar. Kwaaltjes zeggen bij mij dus niks helaas.

Succes!

14. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18

Wat vervelend voor je zeg! Prikkelbaarheid is hier weer terug, mede dankzij de vermoeidheid van gisteren. We zullen zien wat de week brengt. Heb nu de puf niet te bedenken wanneer ik zou gaan testen * gaaaaaaaaaap*

Deel Deze Pagina