Licht oplopende testen en licht bruin/rose bloedverlies.. Jullie ervaringen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Septembermom, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Grace woww wat een heftig verhaal ook weer!! Krijg er kippenvel van wat wordt je dan heen en weer gegooid in uitersten van emoties puh! Vooral als ze zeggen dat je van het slechtste uit moet gaan! Kan me er echt geen voorstelling bij maken hoe dat zou zou voelen, maar als ik kijk hoe onzeker ik nu al ben pff respect voor jou!
    Heel erg bedankt voor het delen van je testjes!

Lieke wat vervelend om te horen! Het houdt me in ieder geval realistisch nu en ik hoop ook echttt dat het bij mij goed zal gaan!

2. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dit is de test van vandaag lijkt toch wel iets donkerder?!! Toch??

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bovenste van di ochtend
    Middelste van woe ochtend
    Onderste van vandaag

4. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Zeker wel donkerder!

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik zie ze oplopen inderdaad.

En nog voor je nod. Super onzeker, maar ze worden donkerder...

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Vandaag is je NOD toch?

Ik vind ze wel oplopen, maar ik durf natuurlijk geen garanties te geven. Je weet dat je af moet wachten. Het kan zo zijn dat als alles goed is je testen sneller op gaan lopen na NOD. Dat was bij mij wel zo. Ik heb helaas geen rijtje om te tonen.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ze lopen indd mooi op!

8. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties en het meekijken!

Jaa vandaag is denk ik m'n NOD. Mijn bannr zegt morgen omdat ik toen die tijd uitgegaan ben van de laatst mogelijke dag dat m'n eisprong zou zijn, namelijk 48 u na de positieve ovulatietest. Die was op 19 oktober, dus had op m'n banner ingevuld 21 okt m'n ei. Moet ik wel bijzeggen dat ik toen om de dag ovulatietesten deed omdat ik m'n ei nog niet verwachtte, dus zou kunnen dat die bijv 18 okt ook al positief was.

Ik zie ook dat ze niet denderend oplopen dus blijf realistisch dat ook nog mis kan gaan, hoop zoo dat ze vanaf vandaag m'n NOD goed op gaan lopen.

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.070
    113
    Ohh ik zie wel echt een oploop! Hoop echt dat het goed blijft gaan! Heb je de verloskundige al gebeld?

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ah gelukkig! Jaa ik hoop het ook zo bloedverlies is helaas nog niet weg. Gisteren tussen 19u en vandaag 10u niks dus dacht yess maar helaas toch..
    Uhmm nee die heb ik niet gebeld. Vanaf wanneer kan dat dan? Is het daar nu niet nog te onzeker voor?

11. natassie1988

30 sep 2016
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Waarom maak jeje zoveel zorgen meis ik had pas een week na nod 2 mooie stepen dus dat zegt helemaal niets sommige vrouwen maken gewoon wat minder snel hcg aan dat kan.
    Dus je bent gewoon zwanger.
    En ja bloedverlies kan dat hebben ook sommige vrouwen.

12. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh echt ja?? Nou ik zit in een groepje met dezelfde NOD en de meiden die daar zwanger zijn hebben echt super mooie oplopende testen. Vanaf 9dpo t/m 14dpo mooi oploop en rond 14/15 dpo een streep die bijna net zo donker is als controlestreep.. Dus ben inderdaad echt onzeker dat het bij mij niet goed gaat helemaal ivm lichte bloedverlies..
    Maar daarom had ik juist dit topic geopend en ben ik heel blij dat jij jouw ervaring gedeeld hebt! Doet me goed dankjewel!

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #33 Septembermom, 4 nov 2016
    Laatst bewerkt: 4 nov 2016
    Vandaag deze test

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #34 Septembermom, 4 nov 2016
    Laatst bewerkt: 4 nov 2016
    Di ochtend
    Woe ochtend
    Do ochtend (NOD denk ik)
    Vrij ochtend

15. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik vind hem wel opgelopen hoor..ziet er goed uit

16. believe25

believe25 Lid

16 okt 2016
    29
    7
    3
    NULL
    NULL
    Ziet der echt wel netjes uit! Je bent nu pas 1 dag na je nod. Ik had ook pas bij 4 weken en 4d een knaltest!

17. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Je weet je NOD niet helemaal zeker dus kan ook zijn dat die bijv 2 dagen later is. Ik vind je testen er goed uit zien :)

18. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties!

Believe toch ook pas vier dagen na NOD? Zie nu alleen maar knallers op NOD:(

Wondertje denk niet dat m'n NOD pas over twee dagen is. Had 19 oktober een positieve ovulatietest( misschien 18e al maar toen niet getest), dus uiterlijk 21 oktober m'n ei en uiterlijk vandaag m'n NOD (al denk ik zelf gisteren) althans zo is het mij bekend en uitgelegd☺️

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik zou toch echt zeggen dat het wel goed zit voor nu hoor. Het heeft ook nog eens met de innesteling te maken en niet alleen met je eisprong. Misschien een wat latere innesteling en heb je daarom later dan anderen een knaltest.

20. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jaa klopt is ook zo! Alleen ik testte zaterdag al heeeel licht positief en zondag op cb 1-2 weken dus had wel verwacht na 4/5 dagen na eerste test een knaltest te hebben.. Want als een zw test heel licht positief is wil dan toch zeggen dat de innesteling geweest is?

Deel Deze Pagina