En een positieve ovulatietest geeft nog geen garantie dat je ei ook echt daadwerkelijk springt. Het geeft je piek aan, meer niet. Alleen temperaturen en echo's etc geeft een dag van eisprong dus je kan heel goed nog voor nod zitten. Gefeliciteerd erg mooie stijging hoor.
Nee dat klopt ook! Maar dacht omdat ik zaterdag al licht positief testte op 29 oktober dacht ik dan moet m'n ei wel rond 21e geweest zijn anders had ik toch niet posi kunnen testen? En had dan verwacht dat die sneller op zou lopen☺️ Dankjewel en fijn om te horen!!
Ik vind de testen er goed uit zien hoor... ik testte ook pas ver na m'n nod positief, maar waarschijnlijk was m'n ei gewoon later. Maak jezelf niet te gek... ook al zijn de eerste weken slopend en onzeker, probeer ook te genieten.. in ieder geval gefeliciteerd Oh en ik heb de eerste weken ook last gehad van bruinverlies..hoeft niets te betekenen
Tigermom en spectre bedankt voor jullie reacties fijn om te horen! Jaa ik wil ook graag genieten, echt! Vorige zwangerschap heb ik dat ook gewoon lekker gedaan, maar toen gewoon een duidelijke test en geen bloed verlies. Nu wel en niet alleen bruin ook echt wel rose.. Hoop elke dag weer dat ik duidelijkheid krijg, maar denk dat ik pas echt kan genieten als ik binnen een paar dagen een knaltest krijg.. Ik zal morgen mijn testje weer posten☺️ Duimen op een mooie test nu al zenuwachtig🙈
Lieve lieve septembermom, ik vind hef echt zo klote voor je 😔😔😔 Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel
elke dag testen heeft niet veel nut. om de dag wel. tot nu toe zie ik niets raars. hopelijk blijft het goed gaan!
Tjonge meis dit had ik niet verwacht! Ik vond je een na laatste test zo mooi opgelopen. Vind het heel erg voor je. Sterkte!
Ik zit heel het topic te lezen en bij laatste test kreeg ik kriebels in mijn buik, dacht echt wauw wat fijn! En dan ineens die test 😔 Wat een teleurstelling bah! Sterkte😢
Dankjulliewel💋 heel erg lief deze berichtjes, doen me goed Beckje het is helaas al misgegaan Wenssinds2013 en zo welkom84 inderdaad.. Ze liepen langzaam op maar bij de een na laatste test van vrijdag kreeg ik ondanks m'n onzekerheid toch wel weer meer hoop. Voelde me die dag ook echt zwanger en verwachte stiekem toch wel een (klein) knallertje gisteren. Ondanks de onzekere dagen kwam het dus toch wel een beetje als een klap. Nogmaals bedankt voor jullie berichten lieve meiden💋
Dat is helemaal niet gek, zou ik ook hebben. Hoe kort het ook was het verdriet mag er wezen meis! Sterkte.