Hallo dames, ik heb vandaag getest met middagurine en er was niet meteen een streepje te zien. Na 5 minuten heb ik hem dan maar weggelegd en eigelijk de eerste uren geen kans meer gekregen om naar te kijken. Rond een uur of 4 nog eens gekeken en er stond een streep, geen tuurstreep en even dik als de controlestreep. Ik voel me ook zwanger maar ook zo onzeker. Ik krijg er geen foto op momenteel. Maar wat denken jullie? Betrouwbaar of niet?
heb je een foto? in principe is na afleestijd niet betrouwbaar. maar vaak blijft kv2v5 spierwit als die echt negatief is. toch echt even opnieuw testen voor de zekerheid.
Lastig toch voor de zekerheid een testje er tegen aan gooien. Lijkt me raar dat er in ene zo een duidelijke streep komt te staan en je niet zwanger zou zijn.
Ik zou hem echt als negatief beschouwen. Ik heb dit zelf wel eens gehad en meerdere meiden met mij. Je zou nog eens kunnen testen, als de streep zo duidelijk is en je zwanger bent zou hij binnen de afleestijd ook zichtbaar moeten worden.. Ik ga voor je duimen!!
helaas heb ik me zo ook vaak blij gemaakt met een fout streepje... ook kruidvat heeft dat helaas. zelfs knalstrepen tellen niet als positief na afleestijd. ik zou dus over een dag of 2 een nieuwe test doen
heb helaas ook ooit een goede 2e streep gehad, na de afleestijd .. en niet zwanger ... terwijl kv bij normaal ook altijd super wit is .. Hoop natuurlijk op wel een knal test voor je,dus met een paar dagen op nieuw testje wagen?
Heb vanmorgen weer getest en er kwam binnen afleestijd een fijn lijntje naarmate de tijd verstreek stond er weer een streep even dik als de controlestreep.
Dit is de test van vanmorgen. Hij is wazig maar hoef echt niet te turen. Misschien kan iemand hem in negatief zetten?
Ik zie vaag een streepje. Misschien toch over 2 dagen nog eens proberen. Hopen dat 'ie dan wat duidelijker is.
Bij mij heeft een streep na afleestijd beide keren betekend dat ik zwanger was. De andere keren had ik dat nooit. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat voor jou ook zo is, maar gezien je test van vanochtend lijkt me dat wel Gefeliciteerd dus!
Ik sta weer met beide voeten op de grond... Ik heb net een clearbleu digitaal gedaan en die was negatief. Normaal morgen mijn nod dus hij zou posi moeten zijn toch?
Dat hoeft niet hoor. Als je de gewone digitale had zeker niet. Die heeft namelijk meer HCG nodig dan andere testen. De digitale met indicator heeft 25 UI/ml nodig en de gewone digitale 50 meen ik. Met wat voor merk heb je de eerste test gedaan?
De eerste met kruidvat 2v5 en het was inderdaad de cb met indicator. Verder nog geen spoor van ongi en met vlagen misselijk en rugpijn.
moedertjvj, het kan beide kanten op. Vorige maand had ik ook een positieve test van KV2v5 na afleestijd. Duidelijk, hoefde niet te turen. Dit bleek vals, ik bleek namelijk mijn eisprong te hebben haha (onregelmatige cyclus). De CB heeft meer hcg nodig dus kan kloppen dat die nog niet positief aangeeft. Bij mijn eerste werd ik pas misselijk in week 8. Hoeft dus niets te zeggen dat je het nu niet bent. Ik zou gewoon lekker denken dat je zwanger bent aangezien je je ook zo voelt en een streepje hebt. kop in je roze wolk, lekker visualiseren en genieten. Je bent hoe dan ook wel teleurgesteld als je ongi wordt, dus in elk geval nu genieten van het streepje wat er nu wel staat lijkt me wel een mooi uitgangspunt.
test in je hand houden tussen je vingers en dan foto maken wordt ie scherper. ik had het eerst ook zo'n troebele foto maar als je hem tussen je vingers houd dan krijg je met het bloempje een prima foto.
Zit precies in het zelfde schuitje! het zelfde verhaal! Bij een test (KV ) een heel licht streepje bij de ander na de afleestijd een dikke vette streep. Wordt er zo langzamerhand gek van Morgen ochtend ga ik na 5 dagen weer een testje wagen! Hopen dat het voor ons beide raak is Liefs Brigitte