positieve kruidvat 2v5 na afleestijd.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moedertjevj, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hallo dames,

ik heb vandaag getest met middagurine en er was niet meteen een streepje te zien. Na 5 minuten heb ik hem dan maar weggelegd en eigelijk de eerste uren geen kans meer gekregen om naar te kijken. Rond een uur of 4 nog eens gekeken en er stond een streep, geen tuurstreep en even dik als de controlestreep. Ik voel me ook zwanger maar ook zo onzeker. Ik krijg er geen foto op momenteel. Maar wat denken jullie? Betrouwbaar of niet?

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    heb je een foto?

in principe is na afleestijd niet betrouwbaar. maar vaak blijft kv2v5 spierwit als die echt negatief is.

toch echt even opnieuw testen voor de zekerheid.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lastig toch voor de zekerheid een testje er tegen aan gooien. Lijkt me raar dat er in ene zo een duidelijke streep komt te staan en je niet zwanger zou zijn.

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik zou hem echt als negatief beschouwen.
    Ik heb dit zelf wel eens gehad en meerdere meiden met mij.
    Je zou nog eens kunnen testen, als de streep zo duidelijk is en je zwanger bent zou hij binnen de afleestijd ook zichtbaar moeten worden..

Ik ga voor je duimen!!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    helaas heb ik me zo ook vaak blij gemaakt met een fout streepje...
    ook kruidvat heeft dat helaas. zelfs knalstrepen tellen niet als positief na afleestijd.
    ik zou dus over een dag of 2 een nieuwe test doen

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    heb helaas ook ooit een goede 2e streep gehad, na de afleestijd .. en niet zwanger ... terwijl kv bij normaal ook altijd super wit is ..
    Hoop natuurlijk op wel een knal test voor je,dus met een paar dagen op nieuw testje wagen?

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Heb vanmorgen weer getest en er kwam binnen afleestijd een fijn lijntje naarmate de tijd verstreek stond er weer een streep even dik als de controlestreep.

8. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je dan toch zwanger bent, hoor! Gefeliciteerd!

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Probeer dan toch een foto te maken na de verstreken tijd. Dan kunnen we met je mee turen :)!

10. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dit is de test van vanmorgen. Hij is wazig maar hoef echt niet te turen. Misschien kan iemand hem in negatief zetten?

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zie vaag een streepje. Misschien toch over 2 dagen nog eens proberen. Hopen dat 'ie dan wat duidelijker is.

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ook in negatief istie te zien.. spannend!!

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik had precies hetzelfde....en moet bijna bevallen

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mij heeft een streep na afleestijd beide keren betekend dat ik zwanger was. De andere keren had ik dat nooit.
    Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat voor jou ook zo is, maar gezien je test van vanochtend lijkt me dat wel :)
    Gefeliciteerd dus!

15. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik sta weer met beide voeten op de grond... Ik heb net een clearbleu digitaal gedaan en die was negatief. Normaal morgen mijn nod dus hij zou posi moeten zijn toch? :( :( :(

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dat hoeft niet hoor. Als je de gewone digitale had zeker niet. Die heeft namelijk meer HCG nodig dan andere testen. De digitale met indicator heeft 25 UI/ml nodig en de gewone digitale 50 meen ik.

Met wat voor merk heb je de eerste test gedaan?

17. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    De eerste met kruidvat 2v5 en het was inderdaad de cb met indicator. Verder nog geen spoor van ongi en met vlagen misselijk en rugpijn.

18. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    moedertjvj, het kan beide kanten op. Vorige maand had ik ook een positieve test van KV2v5 na afleestijd. Duidelijk, hoefde niet te turen. Dit bleek vals, ik bleek namelijk mijn eisprong te hebben haha (onregelmatige cyclus).
    De CB heeft meer hcg nodig dus kan kloppen dat die nog niet positief aangeeft. Bij mijn eerste werd ik pas misselijk in week 8. Hoeft dus niets te zeggen dat je het nu niet bent.
    Ik zou gewoon lekker denken dat je zwanger bent aangezien je je ook zo voelt en een streepje hebt. kop in je roze wolk, lekker visualiseren en genieten. Je bent hoe dan ook wel teleurgesteld als je ongi wordt, dus in elk geval nu genieten van het streepje wat er nu wel staat lijkt me wel een mooi uitgangspunt.

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    test in je hand houden tussen je vingers en dan foto maken wordt ie scherper. ik had het eerst ook zo'n troebele foto maar als je hem tussen je vingers houd dan krijg je met het bloempje
    een prima foto.

20. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Zit precies in het zelfde schuitje! het zelfde verhaal! Bij een test (KV ) een heel licht streepje bij de ander na de afleestijd een dikke vette streep. Wordt er zo langzamerhand gek van :(

Morgen ochtend ga ik na 5 dagen weer een testje wagen!

Hopen dat het voor ons beide raak is :)

Liefs Brigitte

Deel Deze Pagina