Licht penstreepje bij kv 2 voor 5 euro????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gezellige Taart, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Nou mijn mening is dat als er een roze streep komt je zwanger bent hoor...die komt niet zomaar. Wel moet je realistisch zijn of het een roze streep is en geen indroger enz..

CB heeft meer hcg nodig hoor, naar mijn ervarig moet je eerst een duidelijke streep hebben voordat je deze kunt doen...

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heeft er iemand toevallig nog een kruidvat testje gedaan waarop een streepje verscheen na aflees tijd ? Ik heb er namelijk gisteren nog eentje gedaan, en die droogt nog donkerder op dan dat eerste testje van 2-3 dagen terug.. vind het zo raar.. want ik heb voorheen ook kv2v5 gebruikt, maar daar kwamen nooit zulke indrooglijntjes.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    indrogers heb ik heel vaak gehad... zelfs tot knalpositief lijkende strepen.
    maar toch negatief, daar moet je dus echt niet naar kijken :)

4. Alita

Alita Niet meer actief

tja je moet natuurlijk wel gelijk iets van een streepje zien en niet pas na een paar uur...

Ik had wel altijd dat naarnate de test opdroogde het streepje iets duidelijker werd...

Maar ik lees de laatste tijd vaker slechte dingen over de kruidvat al heb ik er geen ervaring mee...

Heb je geen foto`s van je testen?

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm ja ik denk dat je gelijk hebt hoor.. voel me alleen zo 'zwanger' voor m'n gevoel.. misschien heb ik mezelf gewoon even gek gemaakt.. moet het maar even loslaten :)

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    In de gebruiksaanwijzing (ook handig dat ik die een keer gelezen heb :)) staat dat je hem niet meer moet aflezen na 5 minuten, omdat het resultaat dan onterecht positief kan worden.

Weer wat geleerd !!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Slunae: wat Snelly zegt, heb ik 2 weken na mijn curretage ook gehad. Een positieve test tijdens de eisprong. Als je toevallig test tijdens de LH-piek, kan een zwangerschapstest licht positief aangeven. De misselijkheid en de pijn in je onderbuik kunnen daar natuurlijk ook mee samenhangen. Natuurlijk hoop ik dat je snel heel duidelijk positief test!! (maar dit zou dus ook kunnen...)

8. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo zijn we weer. Ik had vandaag pas weer getest maar tevergeefs negatief. Als ik het dan zo bekijk kan het idd mijn eisprong zijn geweest. Ben 30 juni gestopt met de pil dus alles kan. Ik wacht het lekker rustig af allemaal en test zaterdag wel weer als ik niet ongi wordt.

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    is ook verschillend, bij mijn dochter had ik binnen 2 min. een knalroze test en deze keer moest ik echt wel ff 10 min wachten totdat ik een roze pennenstreepje zag....en ben toch echt zwanger!

de 2v5 hebben wel snel last van indrogers...!!
    maar ja ik betaal liever 5,-, dan zo'n dure...

10. Alita

Alita Niet meer actief

jammer gezelige taart nou dan wel maar goed klussen hahaha.

Ja je ziet een hoop kvtesten nu met indrogers enz

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb bij de twee vorige zwangerschappen ook gehad dat de testen zo licht waren en na afleestijd pas een streep en dan had ik 3 dagen later een positieve test! Beide keren dus ook zwanger en nooit gehad als ik niet zwanger was.
    Deze keer gelukkig 1 dag voor NOD al een knaller, dat kan dus ook :)

12. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ja hoor ik zie hem!

13. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Ben ik ou de enige die echt niets ziet?! Niet om TS af te schrikken, maar ik zie het niet. Misschien kijk ik er verkeerd naar ;)

14. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waar TS voor staat?
    Mijn testen zijn ook vrijwel niet zichtbaar. Achteraf was het misschien mijn eisprong. Ik hoop niet dat het dadelijk 3 maanden duurt voordat ik pas ongi wordt. Heb ik nog nooit gehad ook niet na stoppen met de pil. Bahbah zo onzeker wordt je daarvan. Het is dan eigenlijk wachten op een dooie mus haha.
    Het ergste is dat ik dan eigenlijk ook niet weer of ik wel een eisprong heb of krijg :S

15. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

TS is de persoon die het topic geopend heeft :) wist het ook niet in begin

16. Alita

Alita Niet meer actief

Topic Starter....

Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt..misschien was je ei gewoon laat?

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    zoals ik eerder deze topic had gezegd..drie posi testen van de kv 2 v 5...maar helaas bloedtest laten doen..en ik ben niet zwanger...deze week kreeg ik daar de uitslag van...pff wat baal je dan als je toch 3 posi heb gehad..en gelukkig heb ik de testen aan 4 anderen laten zien en die hebben het ook gezien...maar goed had ff 2 mega baal dagen maar ben er nu wel weer doorheen...nieuwe kansen nieuwe ronden zeggen ze altijd....maar mijn vertrouwen in de kv testen zijn nu toch wel iets minder....maar goed ik vertrouw vanaf nu pas een test als die echt een knalpositief heeft....

Deel Deze Pagina