licht posi test en bloeden temp hoog ????

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by staartje, May 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    nou ik ben gister wat gaan bloeien maar me temp is nog hoog te hoog
    normaal gaat ie gelijk naar beneden me borsten zijn ook nog gevoelig en ben nog steeds misselijk zo raar ?????
    en het streepje was echt wel duidelijk
    en hoe me streep nu staat had ff hem eigelijk gezet maar ik had hem verzet dan zou ik veel te vroeg zijn met bloeien en zou die dip misschien nog wel een innesteldip kunnen zijn ???

wat vinden jullie ????:(

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zie dat je op 13DPO zit.. Ja, het kan nog alle kanten op meid. Ik heb deze ronde ook een licht positieve test gehad en begin nu ook te bloeden dus waarschijnlijk is ongi hier ook aan het doorzetten.

Dus ja, denk dat je moet afwachten meid wat het gaat doen. Succes!

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja het is afwachten meid, maar ik zie wel dat je temp langzaam aan het zakken is en dat is geen positief teken volgens mij, het enige wat je kan doen is afwachten zolang je geen helder rood bloedverlies of buikkrampen erbij heb is er niks om zorgen te maken...

4. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik heb juist wel ook helder bloedverlies niet echt krampen ik ga denk over 2 dagen nog eens testen

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik hoop voor je dat je test over 2 dagen duidelijker is en het bloeden niet doorzet

6. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja kan alle kanten op iid. Hier ook best helderrood bloedverlies gehad maar dan van de innesteling!! Beetje vergelijkbaar met lichte menstruatie, zette alleen niet door! En veel minder dan normaal.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat bedoel je met je "temp is nog te hoog"? Hij is toch 36,4 of zie ik dat verkeerd? En ik zie dat je het begin van deze cyclus ongesteld bent geworden met 36,6? (Hoewel je aangegeven hebt toen ook licht ongesteld te zijn geweest zie ik op je tempkaartje). Ik vrees dat je gewoon ongi wordt meis....:( Al hoop ik natuurlijk van niet en duim ik dat je een dezer dagen een duidelijk streepje ziet (want ik zie helaas geen streepje op je testen) en dat dit inderdaad een late innestelling is. Vind het trouwens ook apart dat Fertility Friend geen eisprong aangeeft, terwijl je volgens mij rond dag 35 je ei hebt gehad..... :(

8. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik heb hem naar beneden gezet omdat ik 2 u eerder heb getemp dan normaal ik temp morgen weer normaale tijd en kijk wat ie dan geeft ik weet is dom !!

9. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik ben door gaan bloeden we gaan verder naar de volgende ronde

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Balen staartje, sterkte!