Wie nog meer lichte mvm test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MvN, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi Hoi,

Vandaag is mvm langsgeweest en heb de test gedaan..

Ik zie eigenlijk bij iedereen altijd en knaltest en bij mij staat er wel een duidelijke 2e streep maar niet knallend..

Wie had dit nog meer?

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    he je bent nog maa 4w4d dus dat is extreem vroeg toch datg mvm langskomt?

xxx Joyce

3. ik had ook zon test hoor, bij mij kwamen ze precies met 5 weken langs...mooie test toch :D gefeliciteerd

4. MvN

MvN Niet meer actief

ja ik verwachtte ze ook pas rond de 5,5 week.. maar ze belde gister of ze vanavond mocht langskomen..

En nu ben ik dus weer onzeker omdat je overal knaltesten zie van mvm..

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ja en dan zijn de meeste ook wel idd 5,5 week zwanger dus hebben ze misschien dan wel een knaltest. Meid je moet er echt proberen van te genieten. Als het fout gaat kun je er toch niets aan doen en blijven testen helpt ook niet. Meid lekker gaan genieten en toeleven naar je intak succes

xxx Joyce

6. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi

ik had er eentje met 7 weken en niet eens een knaltest, terwijl alles wel gewoon goed zat, had er ook een topic over aangemaakt (want stressen natuurlijk) en daar vertelde een meisje die zwanger was van een tweeling dat ze zelf geen knaltest had, dus zou er me geen zorgen om maken en lekker gaan genieten !

Groetjes

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat deze testjes heeeel veel hCG nodig hebben. Dus maak je geen zorgen, je bent ook pas 4w4d!

8. MvN

MvN Niet meer actief

op de verpakking staat dat er 25 hcg nodig is...

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @neletje: haha ja dat was ik.

Ik had inderdaad ook een wat lichtere teststreep en er is getest met 7 weken en wat dagen. Zwanger van een tweeling dus je zou denken meer hcg dus knal. Maar dat was niet zo. Bij mij werd verteld dat die test van mvm minder gevoelig zijn dan de kv of de cb met indicator. Tenminste zo zei de mvm mevrouw. En nu alweer 16 weekjes op weg en hebben we de draakjes al heel vaak gezien en gaat t goed.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.099
    2.249
    113
    Brabant
    ik was ook verder zwanger hoor, dik 6 weken... Bij de 2e zelfs ruim 8 weken, tja dan heb je een dikkere streep. Ik vind jouw streep netjes hoor voor 4 weken!! wat zei de dame zelf?

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mijn test was precies hetzelfde! Hier kwam ze ook heel vroeg met 4,5 weken al en die testen reageren pas op 500 hcg dus heel netjes hoor:) Als ze een week later was geweest was die wel knal. Mijne is precies hetzelfde als de jouwe.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier is ze eergister geweest. (was dus 5 week en 2 dagen0 en een knaltets. maar ik was dus wel langer zwanger he! en sowieso niet iedereen krijgt een knaltest zegt helemaal niks hoor, geen zorgen maken gewoon genieten!
    goed dat je ook meedoet trouwens

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier geen knaltest en 3 dagen later een MK

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier is ze met 12 weken pas geweest (na 2 miskramen rond de 8-9 weken wordt je voorzichtig) en zelfs ik had geen knaltest ;).
    Je hcg hoogte zegt niets, als de andere testjes gewoon donkerder worden is dat het beste wat je kunt hebben :) Onzeker blijft het overigens toch, ook na een knaltest.... *spreekt uit ervaring*

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je bent pas zwanger joh. ik had wel een knaltest bij mvm, maar was toen bijna 6 weken. Mijn andere testen waren toen ik zo ver als jij ook nog niet zo donker. Ze willen (bij mij ieg) ook pas dat ik urine ging sparen vanaf 6 weken omdat er dan pas genoeg HCG in zit, lijkt me niet meer dan normaal dat dat op een test ook terug te zien is.

16. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Hoi!

Bij mij is die mevrouw van MvM gisteren geweest. Ik denk dat ik net 7 weken zwanger ben en de test was heel duidelijk. Ze zij gelijk dat ze dat zelden meemaakt en dat de meeste streepjes vrij licht en dun zijn.
    Ik zou me dus geen zorgen maken, want de meeste streepjes blijken dus licht te zijn.

In mijn album heb ik de MvM test en de testen van Kruidvat met 4.1 wkn. Echt een mega verschil.

Deel Deze Pagina