Hey dames, Wat denken jullie hier dan van? 5 minuten na het doen van de test zag ik dit al.. máár, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. 5 juli voor het laatst ongesteld geweest. Cyclus, geen idee van. Na de bevalling van mijn zoon* was dat de eerste keer dat ik ongesteld geweest ben en daarvoor een cyclus van wel 40 dagen. Voelde me vandaag af en toe misselijk, dus dacht zal eens even een gokje wagen. Achteraf had ik beter even kunnen wachten met testen, dit roept alleen nog maar meer vragen op namelijk :x
Haha ja, maar kan het geen reactie zijn op een eventuele miskraam van 5 juli? Dat er eventueel nog HCG in mijn urine zat? Ik heb echt geen idee, maar nadat ik erover na ging denken kwam ik tot de conclusie dat - als ik uberhaupt een cyclus van 28 dagen zou hebben, wat voor mijn doen heel vreemd is maar zou kunnen na een bevalling - dan zou ik sowieso een aantal dagen voor dpo testen.. (ik ben ook zo'n muts dat ik hier pas later over na ga denken haha) En waarschijnlijk bedankt
Heb je na je mk al een keer 'schoon' getest? En hoever was je? Want HCG doet er helaas best lang over om uit je lijf te gaan... (Excuses, lees nu je handtekening en zie dat je al enorm ver was. Wat verschrikkelijk! In dat geval zou ik absoluut voor zekerheid gaan en niet dagen gaan lopen zenuwen) Als ik jou was zou ik maandag bloed laten prikken en bij een goede waarde woensdag weer. Dát geeft je echte antwoorden ipv dat je jezelf zenuwachtig maakt of je streepjes wel oplopen, terwijl dat ook zo afhangt van de concentratie van je urine... Sterkte!
Sorry, ik had niet helemaal begrepen dat je op 5 juli je miskraam hebt gehad, dat kon ik niet uit je bericht halen. Ik sluit me daarom aan bij Hilly1980..
Meid wat verdrietig van de vroeggeboorte ik heb in mei miskraam gehad (ma bij ca 8 weken mk bij 12) en had 5 weken later nog steeds streepjes op kv testen. Heb toen ook bloed laten prikken een paar keer en de waarde werd steeds lager. Ik denk als je zo ver was dat het best een behoorlijk tijdje kan duren voor je hcg level weer onder de 5 zit. (En dus negatief is) ondanks dat hoop ik echt dat het nieuw hcg is! Heb je ovu testen gebruikt om te kijken of er alweer een eisprong was?
Even kijken, zoals ik het lees: je bent te vroeg bevallen van een zoontje (*) (wat erg trouwens ) en daarna ben je op 5 juli ongesteld geworden. Nu twijfel je of dat een normale ongesteldheid was of een (vroege?) miskraam, en weet je daardoor dus niet of deze streep van een verse zwangerschap is, of niet? Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen? Als 5 juli een normale menstruatie was dan denk ik dat je zwanger bent. Als het een miskraam was (je zegt evt miskraam, waarom denk je dat eigenlijk?) dan weet ik het niet, al zou ik denken dat het wel zou kunnen, een nieuwe zwangerschap... Als je met de mk de geboorte van je zoontje bedoeld (maar ikd acht van niet, toch?) dan denk ik dat het even duurt voor die hcg weer je lijf uit is.
Verschrikkelijk van je vroeggeboorte, dat wens je niemand toe. Ik hoop voor je dat je test echt positief is. Maar na je vroeggeboorte blijft het HCG hormoon nog een week of 6 a 8 in je lichaam blijven zitten en zal je test positief aangeven.
@ Mags, inderdaad! Beetje ingewikkeld, mijn excuses. Met een eventuele miskraam bedoelde ik inderdaad niet het overlijden van Nikolai*. Maar ik dacht altijd dat Hcg zo'n 10 dagen in je lichaam bleef, mijn bevalling is nu zo'n 2,5 maand geleden. Ik zei eventuele mk van 5 juli, niet omdat ik dat denk maar omdat ik dus in de veronderstelling was dat Hcg niet zo lang in het lichaam bleef. En ik was zó hevig ongesteld, maar dat bracht ik in verband met de eerste keer na de bevalling Toevallig heb ik 3 juli nog getest. Had toen een feestje in het weekend en moest 100% zeker weten dat ik niet zwanger zou zijn. Uitkomst: omo wit. Ik heb overigens geen ovu testen gebruikt. Dit allemaal bij elkaar opgeteld, weet ik totaal niet meer wat ik moet denken. Dank jullie voor de reacties omtrent Nikolai* was/is inderdaad geen makkelijke tijd
Als je test 3 juli omo wit was, denk ik niet dat je 5 juli een mk had, maar gewoon ongesteld was. En dan denk ik, ja hoor, dat je misschien wel gewoon weer zwanger bent nu!
Oh wat voel ik me nu blond.. dat kan dan inderdaad niet nee en zou dit idd een nieuwe zwangerschap moeten zijn. Nou we zullen volgende week wel even zien!
Met je aanvulling zou het idd goed een nieuwe zwangerschap kunnen zijn. Ik zou morgen/overmorgen weer testen en kijken of de test oploopt.
hier mee eens, als het een gewone cyclus was en je 3 juli omo wit teste is er gen hcg meer van jouw manneke* maar jij bent nu weer zwanger! Ik heb een MA gehad en dan kijken ze of de hcg goed uit het lichaam loopt zeg maar. 2,5 maand geleden dan zou je nu erg weinig hcg nog in jouw lichaam moeten hebben. Eerst ongesteldheid na de bevalling is vaak heftig en donker, dus dat kan ook kloppen. Na mijn MA had ik weer een gewone cyclus weer. Sommige lichamen springen meteen weer terug. Voorzichtig gefeliciteerd!
Jullie hadden gelijk dames! VL werd gek vak me, dus een clear blue opgehaald bij de Jumbo, die open was vandaag. Die geeft aan 1-2 weken zwanger, dus zal sowieso nog voor mijn NOD zitten. Kan dus nog alle kanten op. Alleen zo gek, want ik zou normaliter een hele lange cyclus hebben (ongeveer 40 dagen) en dan zou die nu ineens normaal zijn, snap er niks van. In ieder geval, even maar een tijdje wachten idd om te kijken of het oploopt, a.s. donderdag moet ik toch naar de gyn toe, voor Nikolai* nog, en dan kan ik altijd even om advies vragen