Jeetje yasmijn las je topic nog even door omdat je bij mij in het "groepje" zat. Wat heftig allemaal zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Nu aan jezelf denken, een spoedig herstel en tijd en ruimte om dit samen te verwerken!
Spoedig herstel en veel sterkte gewenst! Hopelijk mogen jullie nadien snel jullie wens in vervulling zien gaan!
Och meis toch.. Heb zoveel aan je moeten denken. Wat een narigheid Word er verdrietig van.. rust goed uit, heel veel beterschap en sterkte voor jullie beiden.
Jeetje wat heb jij een verschrikkelijke tijd achter de rug zeg! Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik wens je veel beterschap en hoop dat het via ivf snel gaat lukken!!
Jeetje wat n pech hebben jullie tot nu toe gehad. Hopelijk wordt alles vanaf nu alleen maar beter en mag idd ivf de oplossing voor jullie zijn! Dikke knuffel!
Dankjewel lieverd, ja het verbaast ons hoe veel mensen er meeleven. Zijn we ook erg dankbaar voor. We hebben denk ik inderdaad ook wel even wat tijd nodig om dit een plekje te geven, over een maand krijgen we uitleg over Ivf en dan moeten we nog even zien wanneer we beginnen. Bedankt voor je lieve berichtjes!
verschrikkelijk... Heel veel sterkte en hoop dat ivf voor jullie de oplossing is!! Hoop dat je gauw weer opknapt.
Dolliej Hi lieverd, toch operatie inderdaad. Bedankt voor je steun en medeleven. Doet mij/ons erg goed! Hoe voel jij je? Beetje positief over deze maand? Christien1801 Ohja het groepje voor de dames die in maart bevallen. Hoe verloopt je zwangerschap? Dora26 en Monique93 Lief van jullie, dankje! Shiva80 Hi meid! Hoe gaat het met jou? Heb je al wat mee vertrouwen in je zwangerschap? Dankje voor je lieve berichtjes en het meeleven!Ik denk ook aan jou en hoop zo dat je een prachtecho krijgt en je mag genieten van je zwangerschap. Freddel Dankje, ik hoop het ook! Heb er vertrouwen in. (moet ook wel want het is onze laatste hoop) Hoe verloopt jouw zwangerschap? Voel je je goed? Dubbeltje Bedankt voor je lieve berichtjes en medeleven. Ik hoop ook dat IVF voor ons mag lukken. Gewoon in 1x haha! Hoppa!
Dankje! Ik slaap veel, haha. Zal zo ook weer een dutje doen en hoop dat ik dan lekker snel mag herstellen. We zijn in ieder geval optimistisch over IVF, zo proberen we nu toch iets positief te vinden en hoop te houden.
Jeetje meid wat een hoop ellende voor jullie... En dan nu weer een tegenslag. Vind het ontzettend knap hoe positief jullie blijven en hoe jullie vooruit blijven kijken. Samen komen jullie er wel. En ik hoop dat er heel snel een wondertje in je buik mag groeien!
He meid, ik lees het nu pas. Wat heb jij veel ellende voor je kiezen gekregen. Hopelijk kan je het een plekje geven samen. Nu maar rustig herstellen en hopelijk brengt IVF jullie meer geluk! Knuffel!
Wat lief van je, ja gelukkig hebben we heel veel steun en proberen we in zover mogelijk positief te blijven. Wat een lieve profielfoto, is dat jouw kleine?
Hi lieverd, ik was had helaas de vorige miskraam nog niet een plekje kunnen geven. We gaan nu dus echt even de tijd nemen zodat we samen dit eerst een plek geven en leren accepteren voor we verder gaan. Dan IVF en de eerste poging is gewoon raak, haha! Moet wel Dikke knuffel terug!
Wat fijn dat je weer reageert. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen. Wat heb je al veel moeten doorstaan voor die ene wens. Als ivf voor jullie een oplossing zou zijn om jullie wens te laten vervullen dan is er dus nog iets om je aan vast te houden. Nogmaals veel sterkte en fijn dat je er weer bent!!!!!!
Ik sluit mij bij bovenstaande reacties aan. Sommige mensen hebben al zo'n weg bewandeld en teleurstelling op teleurstelling te verwerken gehad. Deze mensen wensen je juist extra een zwangerschap toe. Daar val jij ook onder Yasmijn. Kom bij van de operatie en laat je emoties de loop. Je doorloopt toch een proces van rouw! Ik wens je heel veel beterschap, succes en geluk. Ik duim voor je dat je een mooie voldragen zwangerschap mag hebben
heel veel bewondering voor jou en je man over de vechtlust die jullie tonen om jullie grote wens toch ooit in vervulling te zien komen. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent en alles een plek kan geven. Heel veel succes met de IVF behandelingen en ik hoop op positieve berichten binnen niet al te lange tijd!! xx
Lieve Yasmijn en Yasmijnman, heel veel sterkte met het dubbele verlies. Het verlies van jullie kleintje en het verlies van de natuurlijke kans op zwangerschap. Zoals je weet is het mij ook gebeurd en in april stonden wij waar jullie nu staan. Mochten jullie vragen hebben of behoefte om jullie hart te luchten, mijn inbox staat wagenwijd open voor jullie.