Licht positief en toch bloeden..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door YasmijnN, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yasmijnn heb ook in stilte meegevolgd! Vind t zo jammer meid.
    Hopelijk kan je t snel een plaatsje geven. Wij hebben 2 ivf kindjes dus bij jullie moet t ook lukken 😉
    Hebben ze in t ziekenhuis niets gezegd over verder onderzoek over de bbz want dat is toch niet niks. Houden ze t in de gaten?

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hè bah. Niet het nieuws dat ik wilde lezen hier, maar ik was er ook bang voor aangezien het wat lang op zich liet wachten dat je je weer hier meldde. Heel veel sterkte meid. Hopelijk is ivf idd het antwoord voor jullie en mag jullie droom op die manier nog in vervulling gaan. Sterkte met je herstel. Je komt als een heel sterke vrouw over!

3. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Heb nog niet eerder gereageerd maar wel meegelezen.
    Ik wens je Beterschap en heel veel succes meid.

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Lieve schat, wat baal ik hier zo hard van had je dit zo gegund. Zet al me hoop er nu mee op dat ivf jullie een oplossing bied. Veel sterkte aan jullie beiden lieverd.

5. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel sterkte!

6. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid!!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    *breekt even in*
    Heel veel sterkte! Wat een verdriet zeg. Hoop dat IVF voor jullie gaat slagen. Nu eerst alles een plekje geven. Dikke knuf.

8. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Nog 1 laatste klap.. man o man...

Net gebeld door het ziekenhuis, de zwangerschap is niet verwijderd. Het zat niet in de eileider.. Ben ik voor NIKS mijn laatste eileider kwijt.. Halleluja.. ik vind dit wel even heel heel zwaar..

Ik WIST gewoon dat ik nog zwanger was, de eerste week na de operatie voelde ik het nog zo erg! Ik had daardoor zoveel moeite met de acceptatie dat het er niet meer zou zijn. Donderdag ben ik heel hevig gaan vloeien en sinds dien voel ik niets meer. Denk dat dat het einde was... zou het dan door alle stres, de operatie en alles er omheen nu er niet meer zijn?

Bah ik weet even niet wat ik met mijzelf aanmoet.. met de situatie en het verlies van mijn mogelijkheid op een natuurlijke zwangerschap (in zoverre mijn lichaam dit had gekund). Kan wel janken...

9. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Neee dat meen je niet! Wat enorm PIEP zeg. Meid wat krijg jij veel voor je kiezen.
    Heb je bij het ziekenhuis aangegeven dat je een bloeding hebt gehad? Voor nacontrole of je baarmoeder schoon is of dat er heel misschien toch nog iets zit? Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel

10. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Knuffel terug! lief!

Ja bah, het blijkt elke keer weer anders te zijn en eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel ik nog aan kan.

Ik heb aangegeven dat ik inderdaad een fikse bloeding heb gehad. Morgenvroeg HCG prikken en dan een echo om te controleren of alles weg is. Ik denk van wel, maar ik durf nergens meer vanuit te gaan..

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Neeeeeee 😧 dat meen je niet!
    Wat vind ik dat erg voor je.
    Potverdorie wat een fout zeg...
    Kun je er met mensen in je omgeving over praten? Of met je man?
    Want ik denk dat dat ontzettend belangrijk is. En anders misschien aangeven bij je huisarts en dat hij een juist persoon voor je weet?

Dikke knuffel meid. Wat oneerlijk...... X

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Waaaat??? Echt?? Huh hoe kan dat? Wat erg! Kan me voorstellen dat dit t nog erger maakt voor je dan t al was... Jeetje... Sterkte lieverd

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dat meen je niet?! Dat is toch een grove fout??? Ze mogen toch niet zonder indicatie een eileider gewoon weghalen? Dan moet er toch aangetoond zijn dat je eileider en jij in gevaar zijn of zoiets??

Wat vreselijk heftig voor jullie beide. Heel, heel veel sterkte. En je mag me altijd PB'en.

Liefs en een knuffel!

14. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lieve reacties meiden. Bedankt!

@xElles we hebben via het ziekenhuis een rouw therapeut aangewezen gekregen. Hopelijk helpt dat. Knuffel terug.

@Dubbeltje Ja klopt, het brengt weer een heel ander en verdrietige draai aan het verhaal. Jij ook sterkte met het wachten met testen, hopelijk loont het en mag je een super test in handen hebben op je NOD.

@Tigermom Ja lijkt mij ook! Ik denk dat ze te snel hebben besloten dat het dan maar daar moest zitten, dit terwijl ze geen enkele keer daar iets hebben gezien. Zelf voelde ik mijn steken etc ook geen seconde aan de rechterkant (daar zat de laatste eileider nog) maar aan de linkerkant. Had mijn twijfels al, maar ja je wil ook niet dat je eileider knapt dus doe je wat het ziekenhuis je aanraadt. Moet wel zeggen dat ik wel een wrok koester naar de artsen daar nu.
    Knuffel terug!

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    OMG wat lees ik nu weer. Wat een grove fout, daar heb je helemaal niets aan want je bent je eileider kwijt.
    Je krijgt het wel voor je kiezen,
    Sterkte meid en knuffel

16. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Dankje lieverd, knuffel terug!

Ja bah! Ik weet even niet zo goed hoe ik het moet hebben nu, morgen hebben we een gesprek en ik zal wel aangeven dat ik dit een aparte (zacht uitgedrukt) zaak vindt en dat ze me wel mogen uitleggen waarom ze deze weg kozen.

17. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ow meid toch wat vreselijk dit! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat een klap zeg. Heel erg veel sterkte!!

18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Dankje lieve @stevie84! Een beste klap inderdaad, maakt de boel nog moeilijker te verwerken.

Ik zal morgen een update geven na het gesprek met de arts, wat ik ook zeg of hoe het ook verloopt..geen excuses of wat dan ook kan mijn eileider terug brengen.. of de vrucht..!

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Gelijk heb je meid, vraag ze maar om uitleg. Ze mogen best een enorm goede reden hebben gehad.

Heel veel succes morgen!

20. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Zo is dat!

Dankje, ik laat weten hoe t is gegaan!

Deel Deze Pagina