Pfff, niet te begrijpen... Ik hoop dat je met iemand kan praten en het een plekje kunt geven... Heb er even geen woorden voor! Knuffel!
Dankje, lieve reactie. Gelukkig regelt de poli een rouw therapeut, denk dat ik daar heen ga. Knuffel terug!
Succes morgen met het gesprek. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Die rouw therapeut kan zeker geen kwaad om eens heen te gaan en mee te praten.
Jeetje... wat heftig zeg en wat een grove fout! Heel erg veel sterkte gewenst, dit zou niemand moeten mee maken!
Vind deze fout echt te erg voor woorden, lieve schat ik hoop je dit snel allemaal plaats kunt geven hoe moeilijk ook. Dikke knuffel lieverd
Wow... wat een ontzettend heftig en verdrietig verhaal! Ik heb net alle pagina's van dit topic gelezen. Het was al een heftige emotionele rollercoaster om te lezen, laat staan hoe verschrikkelijk al die jaren voor jou en je man moeten zijn. Ik vind echt dat niemand zoiets mag meemaken, al die onzekerheid en verdriet. Je komt ontzettend sterk en positief over, dat bewonder ik echt enorm! Hoop met heel mijn hart dat jullie, en alle andere stellen die dit meemaken, toch heel gauw worden beloond met een goede en gezonde zwangerschap. Heel heel veel sterkte meid
Jeetje meis, ik volg je topic nu een beetje maar wat een fout lijkt er gemaakt!? Je moet inderdaad verhaal gaan hen, want hoe kunnen ze dit over het hoofd hebben gezien? Heel veel sterkte maar die woorden lijken zo in het niet te verdwijnen weet dat er aan je gedacht wordt!
Wat verschrikkelijk ik krijg echt tranen in mijn ogen Heel veel sterkte.. Ik denk aan jou. Hoe ging het gesprek?
Poeh wat een ontzettend heftig topic zeg. Ik lees vandaag voor het eerst, maar heb inmiddels alle 24 blz gelezen. Wat een ontzettende rollercoaster is dit voor jullie. Heeeeel veel sterkte met de verwerking van dit alles. Hopelijk hebben jullie vandaag in ieder geval wel wat antwoorden gekregen. Dikke knuffel
Pff jeetje, ik heb nu net je hele topic doorgelezen en ik wordt er verdrietig van. Wat enorm heftig allemaal zeg, héél veel sterkte toegewenst voor jou en je vriend. Ik hoop zo dat IVF voor jullie de oplossing gaat zijn en dat je snel een succesvolle zwangerschap mag hebben.