Wow vond je dat ook eng? Ik zou me wel zorgen maken, maar gelukkig heb je nu gezonde kids Ik hoop dat het voor mij ook positief mag zijn en niet afloopt zoals mijn vorige ervaring.
hierbij nog de foto van de test van vanmiddag. 12 dpo dus Donkerder dan die anderen? Het is een andere test helaas, maar ik vind hem wel aanweziger! Vooral in het echt!
Wat een verhaal meid. Ik moet toch toegeven dat deze test er nog een beetje beter uit ziet, als die andere!!
Deze ziet er inderdaad goed uit. En zeker voor 12dpo. Ik hoop dat het alsnog goed gaat komen voor jullie!
Dankje meis! Die laatste test ziet er inderdaad toch veelbelovend uit! Als ze op blijven lopen toch maar even zo snel mogelijk langs de verloskundige. Ik ga heel hard voor je duimen!
Oeh wat spannend.. Zelf alleen ervaring met aflopende testen en daarna bloedverlies. Maar ook zonder krampen dus dat zegt niet perse iets (werd mk) Oplopende testen vind ik hoopvol. Ik duim!!
Van m'n jongste fikse krampen gehad, stolsels, veel eigenlijk heel veel bloed. Wekenlang! Bleek een hematoom. Ze is er toch echt/ bloeden begon vanaf 12 dpo tot zeker 12 weken.
oh wauw, wat heftig. Ik ben blij dat ze gezond is, wat moet dat erg zijn geweest. Je ervaring geeft wel weer een beetje hoop, dankje! Morgen bel ik met mn fertiliteitsarts!
De hele hematoom zat om de vruchtzak heen. Kans was 97% dat hij m'n dochter meenam met de bloeding. Maar mevrouw besloot te leven en ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen. Vraag desnoods of ze bloedtesten willen afnemen. Wellicht geeft je dat wat meer inzicht en hoop!
Nee helaas niet, op woensdag stond de echo daarvoor gepland (ik zou dan net iets verder dan 6 weken zijn) maar de zaterdag ervoor kreeg ik helder rood bloedverlies. Ze waren nogal bang voor een bbz dus ik mocht meteen naar het ziekenhuis komen, uit de echo en de bloedwaardes bleek dat het gestopt was met groeien. Pas een week later liet het los.
Ja ben de MMM zo onderhand wel zat en zo toe aan een zwangerschap. Een gezonde zwangerschap! Ik lees dat jullie het zonder de papa moeten doen, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dat moet zijn. Heel veel sterkte, hopelijk geniet je van je zwangerschap ondanks dit verlies.
Ik begon met bloeden op 9dpo. Dacht ongesteld te zijn vanwege korte lf. 12 dpo toch n test gedaan omdat temperatuur hoog bleef en ik moest starten met gonal f. Die was onverwacht positief. Heb 8 dagen gebloed, rood met stolsels. Daarna t/m week 11 regelmatig bloedverlies gehad. Maar tot nu toe gaat alles goed. Het was een hematoom of een goed doorbloedde gevoelige baarmoeder wat het bloeden veroorzaakte. Ik heb 12 dpo en 19 dpo een bloedtest gehad en met 6, week n echo. Ik zou als ik jouw was ook vragen om een bloedtest en een herhaling over een week. dan heb je sneller wat zekerheid dan wachten op een echo.
Ik kan alleen maar hopen dat dit ook van toepassing mag zijn op mij. Had je ook steken? buikpijn? Super blij dat je zwangerschap verder goed gaat!
He meid heb ook al gereageerd op je zelfde topic in ander hoofdstuk maar hoop zo dat je goed nieuws krijgt. Je kunt snel de uitslag hebben, als je 2 bloedtesten doet 3 dagen na elkaar moet t (minimaal) verdubbeld zijn. Dan weet je dat er nog groei is (groei van wat weet je niet ook lege vruchtzakjes geven hcg af maar goed dat is meeste zekerheid die je kunt krijgen. Sterkte na 3 jaar. Zou eillen dat je zelfde onderschrift als ik had, nu na 2.5 jaar sterkte
@meissie1001 Ik heb niet meer contact gehad met de poli. Gisteravond barstte het los en vanochtend was mijn test ineens negatief. Ik ga er dus nu vanuit dat het helaas weer niet is gelukt. Zou het kunnen dat het door mijn gewicht niet in wil nestelen? Ik ben 85kg en 175cm. Ik weet dat hierdoor mijn vruchtbaarheid wel minder is.. misschien werkt dat innestelen tegen?
Sterkte meid. Ik denk niet dat het door je gewicht komt. 85kg bij 175 lang zou ik niet bepaald overgewicht noemen. Misschien volgens de richtlijnen wat zwaarder dan normaal, maar ik ken genoeg mensen die zwaarder zijn en korter. Ik zou de oorzaak eerder ergens anders zoeken. Sporten/afvallen kan natuurlijk altijd als je je niet goed in je vel voelt.