Licht positief en toch bloeden..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door YasmijnN, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik heb ooit gehoord dat gewicht wel van invloed kan zijn. Zelf wil ik ook wat kwijt, wie weet ben ik net ff te zwaar voor dit syndroom.

Ik wil je heel veel sterkte wensen. *knuff*

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik denk trouwens niet dat gewicht van invloed is op de innesteling. Dus daar zou ik me niet schuldig over voelen als ik jou was. Wel kan t van invloed zijn op je vruchtbaarheid.

3. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik lees net je berichtje dat je menstruatie is doorgebroken.. echt heel erg jammer!! Wilde je even sterkte wensen.
    Dit ligt trouwens echt niet aan je gewicht, je bent echt niet veel te zwaar! Succes met de volgende ronde(s)!

4. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wat ontzettend balen dat het weer niet zo was...wil je heel veel sterkte wensen.

5. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Voor iedereen, waaronder ikzelf, die dacht dat het over was... Nou niet dus..

Ik ben zo bang, want het is een herhaling van mijn laatste mini zwangerschap. Ik wil wel positief blijven, maar ben erg bang. Heb zoveel, zoveel gebloed. Rood ook... Dinsdag negatief getest en woensdag ook.. Toch nog 1 gedaan vandaag, voelde me zo ziek.

ennnn....

Ik test weer positief.. Het maakt me heel blij, heel bang en ik kan niets meer doen dan afwachten. Heb n uur later nog 1 voor t geval hij vals was, ook deze is positief.
    Ben donderdag naar Walibi gegaan om mn hoofd van alle drama af te halen.. achtbanen en al.. Ik hoop dat dat niets slechts heeft gedaan.

Hieronder de test. Ik heb de fertiliteitsarts zonet gebeld, ze gaan volgende week via bloedafnames de HCG waarden volgen.

Bijgevoegde bestanden:

6. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    En heel heel erg bedankt voor de lieve reacties, deed en doet me erg goed.

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hmm ik zie deze duidelijker als je eerste, wat in mij gelijk de vraag oproept, zou het niet kunnen zijn dat je vorige tests op een eisprong hebben gereageerd, de bloeding die je heb gehad een innesteling en dit dus een prille zwangerschap aanduidt, ik hoop het heel hard voor je maar ik vind je test van vandaag prachtig roze en duidelijk :D:D:D

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Spannend meid, mijn duimen draaien voor je!

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik hoop dat alles goed blijft gaan mss een tweeling waarvan eentje niet gered heeft? Wat het ook is of was ik duim voor eeb goede afloop

10. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Jeetje wat een verhaal zeg. Idee dat ik erbij krijg is inderdaad een tweeling, eentje heeft het niet gered waardoor hcg minder werd (lijkt mij dat hcg dan wat afneemt, toch?), vandaar die negatieve testen en dat het daarom oploopt. Speculaties.. In ieder geval hoopgevend dat de testen nu zo positief zijn! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen :) Succes met alles deze spannende tijd.

11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    #51 YasmijnN, 8 aug 2015
    Laatst bewerkt: 8 aug 2015
    @dolliej en @bureau ik heb exact hetzelfde gehad. Ik had wel 2 eitjes deze maand. (via echo gezien voor we IUI deden)

Ook had ik zowel links als rechts fikse steken ipv aan 1 kant.

Net nog even 1 erbij gedaan, de onderste is van zonet. (in mijn 'mini zwangerschap' testte ik ook in de avond donkerder)

Bijgevoegde bestanden:

12. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Duidelijk ik ga voor je duimen meid !!

13. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lief, dankje!

Jouw eerste echo is al bijna! Gaaf!

14. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Jeetje...dat zijn toch duidelijke strepen! Ook ik duim voor je!,

15. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Dankje, lief!! :)

Ik laat uiteraard weten hoe dit verder verloopt!

16. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik heb exact hetzelfde GEDACHT bedoelde ik zonet, ik dacht ook dat het misschien een tweeling was.

17. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wat spannend meid, ik hoop het echt voor je.

18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik heb mn banner gewijzigd! :eek:
    Ik ben best bijgelovig geworden haha en zou het daarom eigenlijk niet doen, maar ga er toch voor. Wil positief erin blijven (letterlijk haha).

Wat denken jullie? Zou t goed kunnen zitten na al die dagen hevig bloeden met stolsels?

Bijgevoegde bestanden:

• 9aug.jpg
      9aug.jpg
      Bestandsgrootte:
      9 KB
      Weergaven:
      15
  19. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ze zien er wel heel goed uit, en misschien ben je inderdaad 1 eitje verloren en is er 1 blijven plakken :D Het streepje word wel echt duidelijk donkerder! Gefeliciteerd en hopen dat het een plakbeebje is! :D

20. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lief :D

Hopen dat het inderdaad een plakbeeb mag zijn, dan is het zeker een wonder beeb :)

Deel Deze Pagina