ik heb je verhaal eerder gevolgd ten tijden van de miskraam. Gefeliciteerd ze lopen mooi op. Bloedverlies zegt niets over het verloop van de zwangerschap. Het blijft 50/50. Ik hoop voor je dat je een mooie uitgedragen zwangerschap mag hebben
Ik herken je naam inderdaad. Lief! Ja 50/50 inderdaad, ben blij dat ze iig duidelijk oplopen. Het lijkt erg op hoe het toen verliep, maar ik probeer het daar niet constant mee te vergelijken. Dat heeft geen nut en het maakt me alleen maar bang. Je zou toch haast zeggen dat een mens dat geen 2x hoeft mee te maken.. maar helaas is er genoeg bewijs op dit forum dat het lang niet altijd eerlijk of goed gaat
Wel denk echt dat tweeling moet geweest zijn. Hoop alles nu goed blijft gaan, ik volg jou verhaal en hoop voor een mooie gezonde zwangerschap
Ja denk ik ook, ik hoop ook dat het zoals @Duufke22 zei een 'plakbeeb' mag zijn Bedankt voor je lieve reacties, ik laat weten hoe dit verloopt. Jij heel veel succes met klussen de komende dagen
Duim met je mee. Zoals je weet heb ik bij m'n jongste ook extreem gebloed dmv een hematoom. Echter heb ik ook heel vaak na een tp fiks gebloed incl stolsels. Met oplopende testen en helaas bleek er een restant embryo te zijn gebleven in bms die dus de hcg aanmaak veroorzaakte. Desalniettemin hoop ik dat het bij jou dus net als bij mij een doorgaande zw is!
Het ziet er goed uit. Maar dat je zoveel bloedverlies hebt gehad en negatieve testen tussendoor hebt gehad geeft mij het gevoel als wat ik in 2013 heb gehad. Knaltesten toen bloedverlies toen nega testen en na een week weer knal testen. Was dus wat weefsel blijven zitten waardoor mijn lichaam dacht nog zwanger te zijn. Ik duim voor een goed afloop meid. Xx
Heb ik dus driemaal gehad...... Daarom was ik overtuigd dat A niet goed zat en uiteindelijk zat er een kloppend hartje!
Hier ben ik ook heel bang voor, ik denk wel dat dat bij mijn 'mini zwangerschap' eerder dit jaar zo is geweest. Er was toen ook telkens niets te zien op de echo's. Nu blijf ik wel kleine steekjes voelen en nemen de symptomen zoals pijnlijke tepels ook toe. Ik hoop het zo Ben ondertussen ook zo bang.
Duim met je mee, was bij mij toen ook driemaal het geval. Zolang hcg toeneemt de symptomen ook. Maar steekjes zijn vaak wel een goed teken .
Ja precies. Daarom we duimen gewoon dat dit gewoon goed gaat. Je bent nu zwanger tot het tegendeel is bewezen😘
Bedankt voor het delen van je ervaringen! Heb er veel aan. Ja dat is inderdaad zo, meer HCG is natuurlijk ook meer symptomen. Ik hou mijn hoop door de steekjes en een heel licht gevoel van een soort van belletjes ofzo.. Morgen bloedprikken, zou nu ook al wel een echo willen maar weet dat dat nog geen nut heeft!
Daarom en de vierde keer wist ik zeker dat het fout was. Wekenlang gebloed met stolsels krampen ed. Was dus een hematoom en het kindje ligt dus in bed .
Meis wat een spannende tijd!! Maar zeker, nu uitgaan van zwanger hoor!! Die testen zijn wel heel duidelijk!! Die steken horen er echt bij, heb ik ook gehad! En die pijnlijke tepels, auw! Ja dat hoort ook!! Ik blijf je volgen!!
Zenuwslopend dit! Maar de testen lopen op, dus ik zou ook hoop houden!! Veel sterkte en duimen voor een gezonde zs!
Ja dat zei je inderdaad, wist niet dat een hematoom ook stolsels gaf!! Hoe moet ik me dat voorstellen? het baarmoederslijmvlies was niet het bloed dat je zag maar dat bloed en de stolsels kwamen van een hematoom? een zakje bloed ofzo?
@TotosDawn en @Kersje inderdaad zenuwslopend en hels dit. Hoe meer ik lees hoe meer ik me zorgen maak. Morgen een bloedtest, maar pas na de bloedtest later in de week weet ik of het groeit. Met de mini zwangerschap in februari was dat wachten ook zo hels. Toen had ik er geen vertrouwen in en daar heb ik erna best spijt van gehad. Positieve gedachtes, maar ook realistische. Voor zover het lukt