Nee..... Ik zag net een reactie van je in een ander topic en dacht "huh, ze had toch een ticker onderschrift". Na zoeken kom ik dit ongelooflijke rotnieuws tegen. Wat oneerlijk is dit zeg.. Je bent altijd zo begaan met en lief voor iedereen. Ik had het je zo gegund. Heel veel sterkte!
Zo ik heb net even alle pagina's snel gelezen, wat een heftige tijd zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk komt jullie wondertje alsnog snel!
Ongelooflijk verdrietig. Ik heb zelf vier mk's moeten doorstaan voor ik blijvend goed zwanger was. Als je daar voor open staat, ik kan je met heel mijn hart Gent/Prof de Sutter aanraden. Zij is dé expert op het gebied van herhaalde miskramen. Sterkte!
Wat een lieve berichtjes, we hebben donderdagavond samen jullie reacties doorgelezen. Het hielp ons om er over te praten en samen te huilen. We zijn vanaf vrijdag even weg geweest met de hondjes, hotel gedaan en zouden vandaag weer thuis komen. Helaas werd ik gisteravond zo enorm ziek dat we toen al naar huis zijn gegaan. Misselijk, maagzuur en draaierig. Hoort dat er bij? Bedankt voor de steun, waardeer het enorm!
Waardes zijn nu 800.. Ze overleggen nu of ik naar het ziekenhuis moet komen voor een operatie. Het lijkt op een bbz.. Ook mijn schouderpijn en rugpijn passen daarbij. Ben zooooo bang!! Straks raak ik mijn laatste eileider kwijt....